2007. október 26.

November tizenkilencedikével felmondtam, de ne kérdezzétek meg, hogy utána mi lesz, mert zűr van a fejemben és nemtom. Ha most látnátok, akor egy elkettyent gyerekfejet látnátok a fejem helyén. Hehehe.
Egyébként találtam Internetet az ablakban.
Még mindig backpack vagy bagpack vagy mi a szösz van furi emberekkel, meg önátértékelés, meg tanulságlevonósdi, amit majd jól megírok. Meg furcsa, de asszem valahol augusztus környékén elhagytam a józan eszemet, de örömmel jelentem, hogy má kezdem megtalálni! Persze a következő lépésről még mindig nincs elképzelésem, de ez nem olyan nagy baj, tekintve, hogy van még három hetem arra, hogy kitaláljam.
Most Réka el balra, megy dolgozni.
Adios!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is kezdek megőrülni. szóval majd mondd el, hogyan jovok ki belole

the hatter írta...

szabad belépnem, vagy zártkörű a klub? világ kattantjai: let's get united!

Névtelen írta...

egyszer én egy gerlét találtam az ablakban. hiába az egy másik világ volt, szebb napsütéses délutánokkal, lassabb kommunikacioval, igaz, a mult evszazadban volt...

Névtelen írta...

zavaros képek valoban a szememe elött , vagy ez tényleg uj bejegyzés ?!?! yupééé !