2008. november 19.

És mint ég felé hulló esőcsepp lettem újra a boldogság része.

5 megjegyzés:

the hatter írta...

Tudom, hogy nehéz elhinni, de én most: :) :) :) :) :)

Nem tudom, meddig tart ez az állapot: de végtelenül hálás vagyok az Életnek, minden egyes másodpercéért.

FlyingWhale írta...

:D
Ennek igazán örülök!

the hatter írta...

Már elmúlt. De megérte.

FlyingWhale írta...

Hát ... egyik szemem ... másik szemem. ...
A szerelemért dolgozni kell néha. Viszont csak akkor van értelme, ha igazán szeretsz. Én most igazán szeretek. És úgy érzem igazán szeretnek viszont. Ez is fontos!
Amit viszont már sokszor megkaptam az életben, hogy minden kapcsolatnak tanulság a vége. Ezért előre visz valahová, egy másik, talán jobb, talán felnőttebb kapcsolatba.

the hatter írta...

A helyzet bonyolódik, és talán, stabilizálódik is lassan. De lefogadom, hogy te erről már minden tudhatót tudsz :)