2007. április 19.

Húsvét a very special Brightonban


Húsvét. Kb. egy hete volt, de emléke még mindig él. Akkor értettem meg, hogy miért is olyan fcking special Brighton.
A történet persze nem itt kezdődik, hanem a gyorsétkezde-pizzériában, ahol dolgozom. Felvettek egy litván-orosz-cseh-fogalmamsincsmilyenmég lányt, aki beszél csehül meg oroszul, de korántsem egy barátságos darab.
Van benne egy adag felsőbbrendűség, ami annyira nem szokott szimpatikus lenni az emberek 85 %-ának, ahogy nekem sem. Mégis úgy gondoltam, hogy ha már együtt dolgozunk, meg izé ... meg bigyó, akkor mégis. Kérdeztem, hogy honnan tud csehül, ha orosz, stb., de egysorosnál is rövidebb odavetett válaszokat kaptam, úgyhogy gondoltam nem forszírozom a beszélegést.

Végülis nem olyan fontos. Dolgozni jöttünk, ugye, nem beszélgetni. Hehe.
A szünetben viszont összefutottunk a hátsólépcsőnél és mit ad Isten sikerült kb. 6-7 mondatot összehoznunk nagy kínunkban. Ezek a beszéletgések kb. a következő kérdés-válaszokból állnak: honnan jöttél, mikor érkeztél, hol még Angliában Brightonon kívül, miért éppen Brighton és meddig maradsz. Ennyi. Ennek keretében megtudtam, hogy először Londonban volt, utána érkezett Brightonba. A kérdésre, hogy miért épp Brighton azt válaszolta, hogy "Because, ... - némi szünet, semmibe révedő álmodozó tekintettel társítva - ... Brighton is something special." Na ekkor esett le a tantusz, hogy én egy királylánnyal ülök szemben. Nem annyira szép Hamupipőke a nagy Oroszországból.
(Persze Brighton valószínűleg túlságosan is special lehet, ha képes egyszerre két helyen dolgozni, hogy végre annyi pénzt szedhessen össze, hogy végre elmenjen innen. - Bár ezt az infót akkor még nem tudtam. - Hehehehe. Na, Brighton ennyire special, királylány.)
A lényeg a lényeg, hogy nem értettem és rettentően kíváncsi lettm, hogy mi lehet az, ami olyan special Brightonban.
Ekkor jött a húsvéti szabadságok időszaka és rögtön fény derült mindenre! Brighton azért special, mert valószínűleg sehol nem tud annyi ember összezsúfolódni a tengerparton, mint itt.
Mellékeltem képeket fent. Jah, meg a relax-ról lent. Hehe. Ez a család nagyon tetszett. Kicsit bedőltek.

Nincsenek megjegyzések: