2007. augusztus 28.

Megtettem. Felmondtam.
Bekaphatják.
Asszem foglalok egy jegyet hazafelé. :D

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hihetetlen nagy örömmel hallom ezt, bár ennek biztos meg van az árnyas oldala is, azt lehet hogy én most csak a jót látom?!?!Várlak én is: A mókus

Névtelen írta...

gyere le malagara, meg itt vagyok szept 7-ig. 8-an meg megyek haza.

http://karma-guen.org/

csako.

FlyingWhale írta...

Én még 11-ig biztosan itt, de erősen gondolkoztam Karmagönön.

Névtelen írta...

gyere haza. menjünk sörözni. múltkor én arról már lemaradtam.

FlyingWhale írta...

Nem is értem, hogy hogy hagyhattad ki a Velem-sörözés élményét! Ez több, mint veszteség! Megközelíti az apokalipszis katasztrófájának mértékét. Alig egy hajszálnyival kisebb.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

mindenesetre en jol ereztem magam :-D

Névtelen írta...

most akkor coming or not?

Névtelen írta...

jön a Flyingwhale ?? Tocsi party is lesz ?

FlyingWhale írta...

nem tudja még.
a legújabb, hogy Thomas mellé raknák át dolgozni, és ez a kis naív már megint szerelmes lett.
Nem is értem, hogy bizonyos férfiakból miért nem gyártanak többet. :D

Névtelen írta...

gyártanak, csak egy idő után minden modell elromlik.

Névtelen írta...

szerintem néhány tökéletes marad (oly kevesen maradtunk ) a halála pillanatáig .

FlyingWhale írta...

mIndegyik ezt mondja, aztán kiderül, hogy ő sem tartozik a maradék közé. :P

Névtelen írta...

ja, én már régen tönkrementem :-)