2007. február 27.

Napok

Mivel toltjuk a napjainkat?

Reggel, kb. 10 korul ebredes, mokus-vizslatas az ablakban, melle egy kis siraly-bamulas, cinke-varas. Kozben reggeli, utana kave.
Ezek utan seta a varosban, - mint tipikus noi elfoglaltsag - kirakat-nezegetes, uzletekben bameszkodas, "Ez kell nekem!" mondat ismetelgetese keves szaj-tatogatassal fuszerezve. Emellett suru konnyhullatas, hogy nincs a vilagon annyi penz, amit ne tudnek elkolteni. :D Mellekesen: A ruhak naggggyon jok, nem egyformak minden uzletben, sem a cipok, van valasztek, es az ocskas uzletek bamulatosak! Tegnapelott vegigcsorgattam a nyalamat az uzletben. Talaltam egy olyan gyonyoru rez vizforralot, hogy majd' meghaltam, hogy nem lehet ott rogton az enyem! Na jo, lehetett volna, de egyenlore nem akarom felpakoni magamat kacatokkal. Leginkabb a ruhak tetszenek. Nem ertem, hogy Budapesten miert nem lehet ezt kicsit valtozatosabban csinalni, bar Z. azt mondta, hogy itt minden masodik ember divattervezo vagy designer, ugyhogy a szinesseg ertheto es ertekelheto.
Ha minden igaz, akkor par nap mulva lesz Z-eknek is internetuk otthon es akkor vegre tudok felrakni kepeket. (Olyanokat, amilyeneket. Az elso napom vegen ra kellett jonnom, hogy elfelejtettem fotozni. :( Azota gyakorlok! ;))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Dragam, iziben azokkal a fotokkal.
A mosolygos kepedet akarom latni.
azonnal.
szoval nyaralsz..
tavaszolsz, barmi..
mindegy.
ne feledd, figyellek.
Teee- hobbicsoves

Névtelen írta...

ja, meg egy..
forever tudok varni, mert minden elozetes hireszteles ellenere turelmes vagyok..
nnna