2007. február 21.

Készülök

Igazán örülök, hogy a Blogger átkerült a Google alá. Így most két jelszóval kellett átverekednem magam a rendszeren. Mókás.
A mai nap sztorija, hogy elmentem megvenni a barátnőmnek a kedvenc filofaxába a pótlapokat plussssz gondoltam magamnak is megveszem az adóbevalláshoz a nyomtatványokat. Gondoltam ... elindultam.
Bementem az első nyomtatvány és papír-írószerbe, megkérdeztem.
Mondták: "Nincsen. Az APEH-tól kell kérni. Ingyenes nyomtatvány. Be kell menni és adószámra adnak. Egyébként pedig kiküldik postán. Nekem pont ma érkezett meg." "Aha. Pompás." Gondoltam. Szemem előtt végigfutott a legutóbbi ilyen sztorim. Dél-Pesti APEH, Haller utca: két villamos, tömegnyomor, várakozás, megérkezés. APEH-ba be. Sor ... hosszú ... várakozás, várakozás, várakozás ... rémálom. Toporgás ... várakozás. - "... Aha, ez igazán szomorú. Nem akartam kimenni oda az 'sten háta mögé ezért a pár papírért és várni órákat." "Azt hiszem telefonon is lehet kérni és akkor kiküldik az új címre."
"Ümmmmmmmm. Igen, de én holnapután elutazom és nem tudom, hogy mikor jövök vissza. Addig nem érkezik meg."
"Hát, ... várjon, én oda tudom adni magának az enyémet, mert nekem úgysem kell. (=D Csíííííííííííííííííz) Ha nem nyomtatták rá a nevem, lehet az Öné." (=D Csíííííííííííííííííííz)
És megkaptam! Yipíííííííííííííííííí! Nincs Haller utca, nincs két villamos, átszállás, tömegnyomor, ácsorgás és várakozás! Van Isten! És még a pótlapokat is meg tudtam venni náluk. Sőt, még a pótlapok nyomorult kódrendszerét is elmagyarázta. Végre értem!
Egyszóval: SzépazéletÖrüljünk! ;)

Nincsenek megjegyzések: