2007. február 26.

Utolso percek

Sziasztok, innentol kezdve egyelore ekezetek nelkul. :D Igy neztek ki az utolso perceim a gepindulas elott. A check-in 14.15-kor kezdodott Ferihegy 1-en.

13.28
Kesz az asztal. Kicsit elcsuszott, de mar mindegy, nem erdekel. Rohannom kell. Sehol sem tartok. Ami meg var: posta, penzvaltas, villamos, metro, busz. Keszitek egy utolso kepet az asztalrol.
13.35 Sikeresen osszekevertem a feltoltott aksikat a fel nem toltottekkel. Kiraly! 7 aksi, 4 hely. Mennyi variaciot kell kiprobalnom, mire vegre kiderul, hogy melyik 4 volt feltoltve? Variaszakkor, kapkodas, idegeskedes. 13.40 Kicsomagolom a toltot. Csakazertis megcsinalom azt a kepet! 4 elem bele, kozben szemet le, ... 13.45 Katt! Vegre, mukodik. Fenykepezogep el, tolto betuszkol a taskaba. Idot nez, lecsusztam a postarol. ELMU sem lesz. A fr....ba. Penzt kell valtanom. Csomagok fel - ket szatyor szemet meg ittmaradt. Hogy nem vettem eszre? - szatyrok fel. Ajto bezar. Ki az utcara. Persze ilyenkor tud sutni a nap hetagra, amikor fel vagyok pakolva! A gatya is le fog olvadni rolam, amig kierek. Na nem baj. 13.55 Penzvalto. Kivansag elmond, penz odaad, no tokol. Nem ertem mit mond az uvegfalon keresztul. Mindegy. Ido telik. Megertettem. Azt mondja, hogy nem talalja a fontot. Pedig az elobb meg megvolt. Nehez egyutterzonek lennem. Min. 45 perc, mig kierek a repterre. Keres. Tologat, pakol, kutat. En kozben rajovok, hogy nincs mas megoldas, hivnom kell egy taxit. Telefon elo, taxi. ... Vegre megtalalta! Megszamolja, ideadja, elteszem. Szemben ujsagarus, veszek meg egy telefonkartyat, majd kesobb feltoltom. 13.59 Taxi megerkezik. Taxis kb. 50 eves, kicsit szocreal hatas, de szimpi. Megkonnyebbulok. Mostmar nem lehet baj. Taxis mesel. Mesel a buntetopontokrol es az eltiltasokrol, arrol, hogy 83 ota taxizik es eredetileg szakacs. Mestervizsgaja is van. Mesel a regi idokrol, amikor a Lujza utcaban bereltek ketten a testverevel helyet, majd Velencen, ahol jol atb...-ta a nagydarab cigany, bla, bla, bla. Jo sztorik a 80-as evekrol. A vegen mar mosolygok is. :) 14.18 Ferihegy 1. Nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan kierunk. A check in persze annal lassabb. :( Ennyi.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)
sokkal jobb musor, mintha kivittelek volna, ez igaz..
remek, ma rajottem, hogy van blogod..
irok hat.
igy egyoldaluan kommunikalhatunk..
de talan jobb is.
gyerunk, hajra..

FlyingWhale írta...

Erted mar, hogy miert nem akartam, hogy kivigyetek a repterre? Asszem valojaban szeretem ezeket az utolso masodperces dolgokat. Hirtelen osszesurusodik az ido es no az adrenalin. Ennyi. ;-)
Egyebkent meg nem is egyoldalu! Tsokollak!