2007. november 27.

Eltűntem

Szóval tegnap azt álmodtam 11 és fél 3 között, hogy egy különböző feladványokkal teli szigeten bolyongok a megoldást keresve, kerülgetem a hatalmas leveleket, meg liánokat, meg stb.
Azt hiszem nem kellett volna megnézni a Lost 3 évadját kb. 6 nap alatt, naponta 6-8 részt elfogyasztva. Teljesen beégette magát az agyamba. Még a Jack-be is szerelmes lettem.
Aztán persze már nem, mert tegnap megérkezett a Fountain a gépemre kb. hajnali 2-kor, úgyhogy miután küzdöttem kb. másfél órán keresztül az elalvással és nem sikerült, belenéztem.
Láttam már, csak egy fokkal rosszebb minőségben. Szóval belenéztem, és megállapítottam, hogy a Hugh Jackman még mindig annyira non plus ultra, hogy ...
Na mindegy. Ma ismét kuki sütés lesz. Aszt hiszem sütőtökös fahéjas micsodás. Talán most sikerül eltalálni a nagyon régi, ámde annál aranyosabb sütőn a 200 fokot.

Nincsenek megjegyzések: