2007. november 5.

Állítsátok már meg! Ki akarok szállni!

Szóval ma volt az utolsó napom, úgyhogy most egy kicsit fellélegezhetek.
Meg persze dilemmázhatok világba. Az útlevelemet persze jól hazaküldtem minden csomagommal, úgyhogy Új-Zéland egyenlőre ugrott. Én meg jól sírok, hogy hogy a fenébe lehettem ennyire BénaBéla.
Szóval az elmúlt héten végre elég keveset dolgoztam, elmentem Winchesterbe, megnéztem az angol gótika remekének a kevésbbé érdekes részét, meg Jane Austen utolsó napjainak házát, meg sétáltam nagyot, és meg kell állapítanom, hogy Winchester nagyon szép város. Még úgy is, hogy a katedrális felét az orrom előtt zárták be, merthogy temetésre készültek. A legszebb, hogy a városon keresztül fut egy patak, amire simán ráépítkeztek, úgyhogy néha a házak között bukkanfel egy-egy parkban, hogy aztán megint eltűnjön. Igazán kellemes. Meg megnyugtató. Meg romantikus. Hirtelen megértettem Jane Austent. Van még egy nagyon régi főiskolaépület, ami sajnos be volt zárva (szintén), de a parkjában (mert a hatalmas falakon belül még ez is elfér) ősrégi platánsor mellett zöldellt a focipálya. Nagyon komoly volt. És persze ez egy kőből épült "vár" mellett. Na jó, ezt most nem fogom tudni visszaadni igazán, de majd egyszer talán a képeket is felteszem. Már amennyit sikerült. :D Mindenesetre aki erre jár, annak kötelező! Ha romantikus alkat, akkor meg pláne.
Egyébként a múlt heti feszültségemet az is fokozta, hogy a szobába beköltözött plussz két szanaszét spanyol lány, úgyhogy a reggeli fogmosáshoz úgy kellett keresztülgázolnom a cuccaikon. Kicsit kivoltam. Szerencsére tegnap átköltöztek egy másik szobába, úgyhogy most nyugi van. Így viszont saját bőrömön tapasztalhattam meg a túlnépesedés negatív pszihikai hatásait. Első ilyen erőteljes hatás volt, hogy képes lettem volna elharapni bárkinek a torkát az első rossz szó után.
Többek között ezért sem írtam.
Mi történt még? Túléltem a hetet a Zafiban és nagyon örültem, amikor szerdán odajött Ben, és elmesélte, hogy mivel megváltoztatták a rendszert, maradhatok még egy hetet minimálbéren, vagy elmehetek. Majdhogynem hangosan az arcába nevettem, és azon gondolkoztam, hogy térdre esek előtte és könyörgő hangon kérni fogom, hogy hagy dolgozzak már nekik ingyen! Sőt, szeretnék mosogató lenni délelőtt és felszolgáló este, mert annyira elhivatott vagyok a cég felé, és mert annyit segítettek és ösztönöztek és mert megfizettek eddig is tisztességesen.
Persze ehelyett elárultam neki, hogy alig várom, hogy kitegyem innen a lábam (és vissza se nézzek-ezt pedig csak gondoltam). Erre azt mondta, hogy ő egy kcsit félt attól, hogy el leszek keseredve, és maradni akarok. Hát erre aztán már tényleg semmit nem tudtam mondani. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire hülyének tudják nézni az embert. Nekem pl. anno simán bebizonyították, hogy a brutto heti x-8O mennyivel több, mint a brutto heti x. Merthogy meg akarták emelni a fizetésemet. Először nem hittem a fülemnek. Aztán alig akartam elhinni, hogy ennyire nagyon hülyének néznek.
Na mindegy, a Zafiban most mindenki nagyon happy, mert bebizonyították a srácoknak, hogy a bevétel 1O%-ával mennyire jól fognak majd járni a minimálbérük helyett. Én meg elárultam nekik, hogy eddig a bevétel 4O%-át költöttük a fizetésekre. Hehehehe.
Szegények simán dolgoznak 5O órákat, és most mégcsak a minimálbért sem fogják megkapni óránként. És persze azt gondolják, hogy a következő 2 hét csak próba lesz, és ha nem jó nekik, akkor majd visszaállíthatják a rendszert. Hihihihííííííí!
Szóval ez a sztori. Ja, és ezek után az egyik résztulaj megkérdezi, hogy most nyitnak egy új éttermet valahol Istentudjaholfalván, és nincs-e kedvem oda menni dolgozni. Szóval nem tudom. Szerintem ha elég hülye vagyok, ha elhiszem, hogy x-8O több, mint x, akkor biztosan. Baromi nagy kedvem van.
Hát hiába na, baloldali közlekedés, a kapcsolók is fordítva működnek, úgyhogy lehet, hogy az x-8O több, mint az x, én pedig Alice lettem Tükörországban.
Na jó, mára ennyi, holnaptól pedig egy kis regenerálódás után shoppingolás következik, vagy egy kis vonatozás vagy a fene tudja.
Csókoltatom a Világot!
Igazán elkezdhetne már a Föld egy kicsit visszafelé forogni! Jót tenne az a tíz év súlytalanság.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

egyetértek!