2007. november 19.

Érkezés után

Szóval hiába volt a kellemetlenség a jegy hiánya miatt, no meg egy kis megdöbbenés a buszjegy ára miatt, a villamoson ért az első nagyon kellemes meglepetés, amikor egy lány megkérdezte, hogy segítsen-e levinni a bőröndömet a villamosról. Tényleg meglepődtem. Egyrészt, mert anyira nem volt nehéz, volt kereke is, másrészt mert erre aztán tényleg nem számítottam. Valaki tényleg a segítségét ajánlotta? Juhéé! Jó helyen vagyok.
Aztán végigbaktattam az ezerszer megjárt útvonalamon a Blahától hazáig, rámosolyogtam a videotékára és gondolatban megígértem, hogy hamarosan jövök és befizetem a félévi tagságit, majd be a lakásba, ahol szomorúan konstatáltam, hogy minden evőeszközöm és tányérom, edényem a kisszobába van bezárva, aminek nincs nálam a kulcsa. Úgyhogy elindultam kulcs-üldözőbe az E-be, majd találkoztam R-rel, meg egy másik R-rel, az E-ből hazaszállítottuk a bazinagy másik bőröndömet, és este már sikerült a hatalmas kupleráj kellős közepén a kanapén aludni, mert az ágyam közelébe még nem sikerült eljutni. Hehehe.
Egy dologra viszont nagyon jó volt Anglia. A szaros, koszos, mini szobák után egyszerűen imádtam a neméppen napsütéses, ámde "nagy" lakásomat. Hehehe.
Az elmúlt hetemet pedig azzal töltöttem, hogy Praktier-be jártam, polcokat vettem, meg dekopírfűrészt, meg csavarokat, meg polctartókat, aztán meg fúrtam-faragtam-fűrészeltem, 4-szer takarítottam, port töröltem, porszívóztam mindent, de egyszer még biztosan kell, meg vakaróztam a macskaszőr miatt, amit az albérlő itthagyott, úgyhogy úgy tűnik, hogy az enyhe porallergiám mellé sikerült időközben egy enyhe macskaszőr allergiát is összeszednem, meg mostam-mostam-mostam.
Mit mondjak? Egész tevékeny hetem volt, és büszke is vagyok magamra nagyon. Nem vagyok ugyan egy mesterember, de lehet, hogy előző életemben asztalos is voltam. Hehehe.
Most pedig vissza a magyar drámákhoz és történésekhez.

Nincsenek megjegyzések: