2008. május 8.

Cigis poszt

A tegnapi elhatározásnak az lett a vége, hogy "Otthon semmiképpen!", merthogy már a hamutartót is kidobtam a f-be, viszont ahhoz, hogy funkcionálni tudjak napközben, mint gondolkozó ember, max 5 szál. Ez lett a vége. Nagyon vicces, hogy miket képes produkálni az ember szervezete nikotinhiány néven. Viszont jelentős nikotinforrások vannak a kelkáposztában, a paradicsomban és néhány másik növényben, úgyhogy most ez lesz. A paradicsom zsírégető is, úgyhogy majd azzal fogyom le a csokihegyekkel felhízott mázsákat. Hehe. Ami egyébként nem hiszem, hogy lesz, mert nem vagyok hízásra hajlamos, de ha mégis, hát legyen! Ezentúl pedig rágó és befelé figyelés. Ma pl kb annyira le voltam szedálva reggel, mintha atomjaimra szívtam volna magam. Aztán persze az első szálnál eszembe jutott az, hogy milyen volt, amikor az első szálakat szívtam el. Aztán megállapítottam, hogy ha nem kellene dolgoznom és gondolkoznom, hanem csak sétálni a városban félkómásan, akkor nagyon tudnám élvezni ezt az állapotot. :D Egyébként tegnap este jöttem rá, hogy a cigarettázás feladása nem pusztán a cigarettázási szokásaimat fogja megváltoztatni, ami azt jelenti, hogy kénytelen leszek muffint sütni. Basszus. Ez nem jutott az eszembe az elején. Na de mindegyis. Ez a része a dolognak nyilván nem olyan fontos, hogy bármiben is hátráltasson. Annak viszont örülök, hogy az öngyújtóimat nem sikerült kidobnom, mert most nem lenne mivel meggyújtani a füstölőt.
Na mára ennyi.
No meg azt még, hogy ősrégi Depeche Mode idomul a hangulatomhoz. :D

Nincsenek megjegyzések: