2008. október 19.

Aki hajnali 3-ig csacsog a neten, az ne csodálkozzon, ha fél egykor ébred, ráadásul iszonyú fej és nyakfájással. Persze nem mondom, hogy nem érte meg. Sőt. Csakhát ... no.

Rákaptam viszont a Fry and Laurie után a Jeeves & Wooster-re.
Idézek: (párbeszéd Wooster és a lányát férjül adná tisztes urihölgy között)
- How would you ... ever support a wife, Mr Wooster?
- Well, it depends on who's wife it was. I'd say that with a gentle pressure beneath the left elbow when crossing a busy street ...

Ööööööö. Köszönöm a nők nevében, igazán figyelmes. Mindenesetre jó lesz. Dr House is olyan fickó szerintem, aki az idővel lesz egyre jóképűbb, fiatalon viszont nem csak idétlen, de vicces is.
Tegnap este még meglátogattam Károlyomat, mert azt hittem, hogy dögrováson van a megfázása miatt, de még csak az elején jár. Mindenesetre vittem neki tündér-gyömbért, ő pedig végre bemutathatta hogyan kell készíteni a híres Károly-féle d-grogot, amiről nem mondom, hogy könnyed lett. Inkább ütős. Kb. a Rali meggyborával vetekszik. Hehe.

Nincsenek megjegyzések: