2008. október 16.

Sötét felhők jönnek ...

Jól van, elkezdődött. Ezt a fenti mondatot még ébredés után írtam, amikor nem volt semmi konkrét, de mostanra megérkezett. Vettem a boltban fánkot, mert azt imádom reggelire, és örültem neki addig, amíg ki nem derült, hogy nincs is benne lekvár, márpedig a fánk lekvár nélkül csak félmegoldás. Aztán bekapcsoltam a gépem és ez várt a háttérkép helyett: "A ... (op.rendszer) ezen példánya nem felelt meg az érvényesítési eljáráson. Előfordulhat, hogy szoftverhamisítás áldozatává vált." Hát erre csak annyit bírtam reagálni, hogy "Ó, hogy ...meg! Öt éven keresztül minden működött, most meg ... Milyen mesterséges intelligencia fertőzött meg, teeee szerencsétlen?"
No, 10.35-ig ennyi történt. Lássuk mi jöhet még! Hehe.

12.32 Lebukik a fejem, alig bírok ébren maradni, a kávé már nem segít, csak ég tőle a gyomrom és felmegy a vérnyomásom, fellépett az első kommunikáció-hiány, kávé okozta paranoia (ez durva tud lenni!), szeretethiány (ez utóbbi három mind-mind a kávéivás következménye ám!), és lehet, hogy az lesz ennek a bejegyzésnek a címe, hogy Réka-válság percről percre. :P

13.02 Azt hiszem most kezdek hányni a pánikkeltő médiától. Tényleg. Broááááf. Rohadjon meg minden újság! Az internetes is!

14.52 Kisütött a nap.

18.48 Aludtam egy jót, a gyomrom ismét nem érzi jól magát, úgyhogy úgy döntöttem, hogy ma este Unicum kúra alá vetem, mellette pedig beszélgetünk majd egy jót.
A legújabb hír, hogy az, hogy az alattunk levő lakásba tegnap este betörtek, ráadásul a lichthoffon keresztül, és a legszarabb az, hogy simán hallottam mindent, sőt, még kicsit rá is csodálkoztam, hogy ki jön ki éjjnek évadján feltakarítani egy összetört cserepet. Hát nem ez történt. Úgy tűnik két-három évente kell egy betörés a házban.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ma nekem hasonlóan sokkoló reggelem volt (ha nem is a fánkkal)...Nem sok találat volt a problémára de köztük épp a tiéd is. Együttérzésből :), ime a megoldás:

1. Rendszer-visszaállítás. A zaklatás kezdete elötti dátumot kell választani.
2. Automatikus frissítéseket csak rákérdezéésel telepítsd (beállítás kérdése), ahol választani tudsz, mire van szükséged.
Erre nincs. :)
Ez egy külön kis csomag, aranyos.., megnézi neked "áldozat" vagy-e.. Már rég gyanús volt nekem , de valahogy most csak telepíthettem türelmetlenségemben.
Szép napot!