2008. szeptember 23.

Drukkolok a biteknek.
Akarom látni a Heroes-t (még 40 perc. aaaaarghhhh), meg az Immortal-t (itt, egy kicsivel lentebb), a Tykho Moon-t, meg a Promotion-t, meg a Pushing Daisies-t. Ez utóbbit csak a The Fall miatt.
(Lábjegyzetbe: nem értem. Amikor 10 gigás vinyóm volt, akkor ugyanúgy 1 gigányi szabad helyem maradt, mint most, pedig most 120 gigás van. Nah, a házi az, hogy faragjatok ebből értelmes magyar mondatot és karikázzátok be a monitoron a helyesírási hibákat. Helyes megfejtéseket kommentbe kérem - ez is magyarra sikerült, de most lusta vagyok kijavítani - a legjobb kommentelő pedig virtuális csatakos arcnyalást kap ajándékba. Hehe.)

8 megjegyzés:

iscnüzS írta...

Most néztem én is, egész jó volt a heroes S03E01, hatalmas köd, Syler dolgozik. Nagy reményeim vannak az S03-al!! Bár már fél éve azzal fekszem, hogy heroes szept 22!!

iscnüzS írta...

Nekem múltkor nagyon nem sikerült átparticionálnom a hddmet, de legalább van sok hely..

A pályázati anyag:

Betegtájékoztató verzió:
Tájékoztatjuk Önöket, hogy amennyiben 10 Gigabyte méretű merevlemezzel rendelkeznek, eljöhet az idő, amikor az Ön tulajdonát képező adathordozón mindössze 1 Gigabyte, vagy kevesebb szabad hely marad. Kérjük vegyék figyelembe, hogy ez az idő nagyobb tárolókapacitású merevlemez (pl.: 120 vagy több Gb-os) birtokában is eljöhet.

Kínaiból fordított:
Ámikor én kici 10 gigás vinyó, van cak kici hely, 1 giga. Most 120 giga vinyo, van cak hely 1 giga.
(lehet, hogy ennek így túl sok értelme van.)

FlyingWhale írta...

Úgy tűnik nincs több pályázó. Vagy várjunk még egy kicsit?

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

fgjf slfbmsdljkbsv

FlyingWhale írta...

Lajos nyert! Lajos nyert! A legmagyarabb magyar a talpán! Hihihi.

iscnüzS írta...

Tudtam!
:)

Na mi van, Lajos, IDDQD?

FlyingWhale írta...

Hehehe. Nem jut szóhoz, tiszta nyál az arca. Azt törölgeti tegnap óta. Hehehe.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

néha napokig nem érdekelnek a blogok, utána meg egy egész estát elkúrok blogolvasásal, kommenteléssel.
egyébként itt már fogalmam sincs miről van szó!