2008. szeptember 8.

tegnap a fodrászommal álmodtam, akinek olyan volt a hajmosója, hogy csak két fala volt, fehér, de volt rajta minden, csak tető nem. (Szigony túrát tartottam tegnap.) Volt neki egy hörcsöge, ami nagyobb volt, mint egy hörcsög és fel tudott mászni a fűtéscsövön a függönykarnisra, amin aztán a két mellső lábával csimpaszodva közlekedett, és a karnis tetején volt a tálkája, amiből gyümölcsöket falatozott. aztán innen átugrott a másik falra szerelt virágtartóra. így szórakoztatta magát. aztán amikor megunta, lejött onnan és valahogy valaki a kezembe adta, de ekkor már kb koala méretű volt (ezt honnan gondoltam, mikor sosem fogtam még koalát), és attól féltem, hogy sokat fog mocorogni és leesik, és magamhoz szorítottam, mire ő panaszos hangot adott ki és megértettem, hogy vele aztán sokkal finomabban kell bánni. innentől kezdve mindketten boldogok voltunk. én is és a játékmackó méretű, puha szőrű mászóhörcsög is. the end.

Nincsenek megjegyzések: