2007. május 24.

Asztala Viszta

Következőt csinálta velem a Viszta.
Letöltöttem pár file-t torrenttel. A torrent klienst telepítés után automatikusan a c:/Program Files-ba tette, ami tök normális. Ezen belül a kliens csinál egy Downloads mappát, amibe automatikusan beteszi a letöltött file-okat. Ez idáig rendben is lenne. A kliens kedvesen jelezte, hogy a file-okat letöltötte. Ezek után megpróbáltam megtalálni az adott mappát, de csodák csodájára nem volt sehol. A helyén biztosan nem. Megnéztem egyszer, megnéztem kétszer, gondoltam rákeresek. A Viszta azt mondta, hogy sorry, but nincs ilyen sem folder, sem file. Megnéztem mégegyszer a klienst. Ő azt mondta, hogy letöltötte az adott folderbe.
Folder sehol. Gondoltam egyet, bementem a kliensbe, kihúztam a mappát a Desktopra. Csinált egy shortcut-ot. All right. Rákattintok kétszer és láss csodát, ott vannak a file-ok. Nem értem vazze. Tényleg nem értem. Ezek valamit nagyon eb...-tak.
Ezen kívül nem bírom elindítani a Messengert sem. Kész vagyok.
Viszta akarom kapni a jól bevált XP-met!

Nincsenek megjegyzések: