2007. május 2.

Kikapcsolódás

Már több, mint egy hete elmúlt a születésnapom, mégis alig sikerült azóta két napot átvészelnem alkohol nélkül. Kész vagyok. A májam úgyszint. Itt a szocializáció első számú színtere a Pub és ott kötelező sört inni. Legalább egyet, de inkább többet. A legmenőbb az, aki mocsokrészegre issza magát és utána beleköt mindenkibe, hogy megmutassa, hogy igenis ő az állatok királya! Yeah! Az sem baj, ha nőből van az illető és platinaszőkesége a járdán landol. Arra kell csak vigyáznia, hogy pontos jeleket hagyjon a hollétéről, mint pl. elhagyott hajgumi, fél pár cipő, karkötő, fél pár fülbevaló, kistáska (ennek külön örülnek a józanabbak, főleg ha benne maradt a pénztárca is), stb. Ezek után senki sem csodálkozik azon, hogy a sor elhagyott tárgy végén egy kortárs táncost is sárga irígységbe taszító pózban fekvő "hölgy" található. Ez persze leginkább a hétvégére jellemző, amikor a britek (rövid "t"-vel ejtendő!!!! Ezt a Távol Afrikától című filmből tanultam) kikapcsolódnak. És tényleg kikapcsolódnak. Mármint agyilag. Elhagyják azt. Már az is felmerült bennem, hogy a bárpult alatt söröskriglikben tárolják az agyakat, amiket otthagynak megőrzésre. Talán névvel ellátva. Persze az is lehet, hogy mindegy, hogy kihez melyik agy kerül vissza. Hehehe. Bár kicsit vicces lehet, amikor egy szőke cicababa megkapja John, a tehenész agyát, de lehet, hogy még jól is jár vele.
Na jó, megpróbálom elővenni a kedvesebbik arcomat és nem szétgyalázni ezt a nagyszerű nemzetet. Hehehehe.
Jah, egyébként nagyon köszönöm a "szépirodalmi" és a "kifinomultan szarkasztikus" jelzőket. Kellemesen végigcsiklandozták a légcsövemet. Hehehe.

7 megjegyzés:

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

hallo,

jo hogy vegre jelentkeztel, mar hianyzott a friss olvasnivaló Réka!

Névtelen írta...

Haho ! kar , h.nem itthon unnepeltuk meg a szulinapod ... alkottam egy ujfajta kajat ami majd' bitos izlett volna Neked . nagyon durvan suru bolonyaiszoszos palacsnta fokhagymas tejfolben sutve . bejon . nekem . neked . nektek ...

meg 1x Boldogsagot sokat kicsiny szivedbe bele szulinapod alkalmabol .

Ralee

FlyingWhale írta...

Huuuu Ral, csodas lehet!
Kijohetnel fozni ram, mert mar megint fogytam egy csomot. :D
Pedig isteni roman kajakat eszem, no meg pizzat, de valahogy ...
Biztos az isteni tocsnid (vagy ahogy Keszthelyen mondjak tocsid-hehehe) hianyzik!
Ha hazaerek egyszer, akkor suthetnel nekem egy potszulinapi tocsitortat rengeteg fokhagymas tejfollel toltve!

Névtelen írta...

Oké Kedves , (hogy vagy képes más növel járni ... ) megteszem neked azt , amit már idejét se tudom miota nem tettem meg senkinek !!! De neked mindenképp . bár ahogy köhögök nem sokáig huzom már az igát !! siess !

?:)

zárojelben jazz+az dalszöveg részletet olvashatál .

FlyingWhale írta...

"(hogy vagy képes más növel járni ... )"

FlyingWhale írta...

Sorry, ezt az elobbi idezetet nem ertem, de van egy olyan erzesem, hogy ezt inkabb a mailemre valaszolhatnad meg. :D

FlyingWhale írta...

Sorry ismet, kicsit szet vagyok szorodva ma. Megertettem. :D
Tarts ki!