2007. május 22.

Új szerzemények

Sok új barátot szereztem a héten.
Az egyik egy elgázolt Lego benzinkutas, aki lábait majdnem elhagyva feküdt a járdán. Gyors elsősegélyben részesítve összetapasztottam a felsőtestét és a lábait, úgyhogy mostmár jól van, bár a töltőállomás hiányzik kicsit neki. Legközelebb bemutatom "élőben" is, de mostmár elég késő van és holnap korán kell kelnem, mert megyünk Londonba.
A másik egy metálkék gumigyík, amit valószínűleg egy hanyag iskolás hagyott el hazafelé menet. Egészen puha és Samsung kék.
A harmadik barátom egy Acer Dual Core. Ezen írok most. A mai napom egy részét azzal töltöttem, hogy a Win Vista Premium változatával ismerkedtem, WIFI-t cserkésztem, MSN-t telepítettem (ami nem működik), no meg Skype-ot és közben folyamatosan nyugtatgattam magam, mert bár nem nagyon, de a Vista más, mint az XP, amin persze már reflexből tudom, hogy mi hol, miért és a többi. Hát ezen még nem. Morcos is vagyok miatta.
Most pedig elvonulok aludni.
Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: