2007. május 28.

Flickr

Nem tudom, hogy miért van, de nem bírok a Flickr-re képet feltölteni. Már a tools-t is letöltöttem és telepítettem, de hiába.
Nem értem. És ez nem azért van, mert nő vagyok! Hehe.
Egyébként a Tarantino összes überel. Megérte. Jackie Brown, Pulp Fiction, Kill Bill 1-2, Reservoir Dogs full soundtrack. Mijauuuuu! Imádom ennek a fickónak a zenei ízlését. Ennél már csak a San Fran-szikszó utcáin, vagy a Sztarszki és Haccs eredeti zenéje lehetne jobb. Elmennék mikrofon-parókát vásárolni és pink, napfénytetős űrhajóra gyűjtenék és bömböltetve száguldanék haza az M3-on.
Ja, egyébként ma azt terveztem, hogy elmegyek és meglátogatom T-t a pubjában. Nem mentem. Asszem beszari vagyok. Vagy csak kényelmes. Vagy lusta. Vagy monitor elé ragadt.
Ehelyett megnéztem 2 filmet, a harmadik alatt jót aludtam és kétszer ki is mentem az utcára, de csak a szomszéd trafikig cigarettáért, aztán pedig egy liter tejért. Még a Turkish telefonjaira sem válaszoltam. Asszem gyorsan be is húzom a függönyt, hogy ne is gondolja senki, hogy itt vagyok. Mára tökéletesen szabadságoltam magam az életemből. Mármint az itteniből.

Nincsenek megjegyzések: