2007. május 29.

Reggeli

(Elérkezett az idő, amikor úgy érzem, hogy csupa fölösleges dolgot kell közölnöm a világgal.)
Mai reggelire három darab fánkot (kispofánk) vásároltam, amiből még mindig nem bírtam megtalálni a barackos lekvárosat! Ez nagyon fáj. Nem azért, mert a red berry-s nem ízlik, hanem azért mert tényleg nem ízlik annyira, mintha barackos lekváros lenne. Lehet, hogy ez csak megszokás kérdése, de az igazi sárgabarack lekváros fánknál már csak a nagyi-féle bundáskenyér jobb reggelire. Bár az igazi fánk az, amin és nem amiben benne van a lekvár, de ilyet már Budapesten is csak elvétve talál az ember.
A fánkok után pedig következett egy doboz krémtúró. Itt úgy nevezik, hogy Madagascaran vanilla Jersey milk yogurt. Először kb. 1 hónapja találtam rá. Nagyon örültem neki. Igaz, hogy nem mazsolás, de legalább otthoni ízű.
Az idő itt még mindig pullóveres. Azt hittem ma, amikor felébredtem és besütött a nap az ablakomon, hogy ma végre meleg lesz, de amikor kiléptem az utcára rá kellett jönnöm, hogy áááááááááááá, nem. Otthon persze kánikula és sort, mi? Gondoltam.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

...a fánk az egy igazán nagyszerű dolog...jómagam is csodálója vagyok a találmánynak...

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

azt nem vágtad, hogy az angolok pólóban járnak abban a gány hidegben is? Én ledöbbentm, mikor december huszinvalahányadikán szembejött pár ilyen fakír-angol.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

figyi, ha jössz haza, a Sainsbury-ből egy doboz Chocolate Chip Cookiest hozzál már légyszíves! A Piri unokatesóját nem sikerült rávenni, mert valai hülye statisztika szerint (meg valami sznob köcsög angol ínyenc furkó újságvakaró pöcs véleménye szerint) az nem jó. A csaj (a piri unokatesója) elolvasott egy netes véleménykutatást (amilyenek az indexen is szoktak lenni), s mivel az lehúzta, ezért nem hozott... szomorú az élet.

Névtelen írta...

ilyenek a uncsi tesok , Lemonkám ... :)

megbizod öket , oszt tojnak ide-oda , meg a fejedre !