2007. május 14.

A Konyv

Megvettem. Baromi draga volt, de megtettem. 7 font egy zseni 264 A6-os oldalnyi ragyogasaert. Ma bementem a konyvesboltba es megalltam a General Fiction "A" betujenel, (Ez a ficko mellettem olyan gyorsan gepel, hogy az mar egyenesen idegesit) es meglattam. Douglas Adams: The Salmon of Doubt. "Douglas Adams jo iro" gondoltam. Beleolvastam. Mosolyogtam. Beleolvastam mashol. Mosolyogtam. "Ez a konyv tokeletes ilyen esos napokra" gondoltam. Megneztem az arat. Majdnem sirvafakadtam. 7 font. Pontosabban 6.99 font. Gondolkodtam. Megajandekozhatom magam? El akartam menni Internetezni, es vegre irni a blogomra. Leirni, hogy mi tortent velem az elmult ket hetben. Visszatettem. Letelt a 38 perc. Visszamentem a mosodaba. Otthon leultem, elszivtam egy szal cigit es gondolkodtam. Meger par nap kacagas 7 fontot? Simaaaaan. Ez nem is kerdes. Majd ugy fogyasztom, mint egy isteni Blueberry Muffint. Lassan, minden pillanatat elvezve. Douglas Adams. Ennyi. Visszamentem es megvettem. Egy Charity shopban biztosan meg tudtam volna venni 2 fontert is, de az ido penz. Az azonnali gyonyor 5 font. Hehehe. Ugyhogy most itt van velem, simogatom a fedelet es alig varom, hogy belesuppedjek egy kenylemes fotelba egy isteni kave mellett es vegre kinyissam. Most pedig megyek es veszek a konyv melle egy isteni Blueberry Muffint is. Hehehe. Ma nagyon szeretem magam.

9 megjegyzés:

the hatter írta...

Drága Réka,
Mi is téged. Mézesen és mázosan, de őszintén.
Walkwonderland

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

figyi, a kétség lazaca itthon is 3e Ft körül van! 7 font ott eg yköbnyvért nemis olyan sok, fôleg, hogy DA eléggé népszerû mostanában (mióta meghalt.)

FlyingWhale írta...

Jah, viszont Charityben kifoghatod kb. 2 fontert es meg a balnakat is veded. Hehehe.
Egyebkent a konyv annyira nem jo. Ez egy valogatas a fennmaradt, ki nem adott iromanyaibol es eleg vegyes. Van kozte egy csomo reklamszoveg, hogy a Mac ilyen jo, a Sony meg olyan jo ... hanyas.
A vegen viszont ott van valoban a Ketseg lazaca "novella", ami er annyit, mint a maradek konyv.
Ennyi.
Csokok!

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

na ja. akciodon felbuzdulva en meg megvettem magyarul a Douglas Adams osszest.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

es rendeltem meg par masik konyvet, mert ugy ramjott megint a konyvvasarolhatnek!!!

a fene egye meg, majd 1 even keresztul egy konyvet sem vettem pedig :-)

Névtelen írta...

Haho !

szurkolok neked egy jo olvasásért !! most volt lomtalanitás itt az egyik kerületben és vagy 10 könyvet találtam érdemesnek elolvasásra . mindezt ingyé , wazz !! :)

nem kell fontokat költeni a betükért . vagy mégis ? mellesleg nekem már nem is tetszik az az iro . inkább magyarokat keresek ésa ponyvát .

tényleg : miért tetszik oly sokaknak a Ponyva regény c. film ?

Névtelen írta...

épp most mondja a választ Lompi : azé' tetszik a népeknek , mert akkor még nem volt ilyen film a puiacon ... biztos hogy ez a válasz ?

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

Biztos.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

Rali!

Te azért nem szereted DA-t, mert nem olvasod!

na szia!