2007. szeptember 4.

Azt írta a horoszkópom, hogy "Szerelem: Régi (szakmai) ismeretsége csaphat át bensőséges kapcsolattá. Ez az új érzés teljesen összezavarja."
Well, elolvastam és rögtön teljesen össze is zavarodtam. Nagyon. Teljesen.
Csütörtökön megyek Thomashoz az étterembe. ... találkozni. ... meg beszélni a munkáról. ... meg jaj de össze is vagyok zavarodva! ... miről is még? ... lehetne, hogy lehetne mégis? Mindenképpen meg kell kérdeznem, hogy van e ikertestvére vagy legalább egy klónja.
Hajajajaj mi van velem! Biztosan erős holdaktivitás vagy Vénuszbehatás vagy csak ... I don't know.
Mindenesetre nem hiszem, hogy ott fogok dolgozni. A főnök, Mimo nem a legszimpibb. Sőt, kifejezetten unszimpatikus.
Jah, egyébként megértettem, hogy miért éppen Brighton. Megírták.
Találtam valami cikket a neten a különböző jegyek utazási szokásairól, meg célpontjaikról. A Bika egyáltalán nem jött be, de a Vízöntőben ott állt fehéren-feketén, hogy az egyik lehetséges célpontom Brighton. Ez van. Az égiek tudnak rólam. :D

2 megjegyzés:

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

neked mi kozod van a vizontohoz?

FlyingWhale írta...

az az aszcendensem. Föld-levegő lénynek születtem. Nem egyszerű dolog. :D