2007. szeptember 30.

Mostmár biztos, hogy megyek haza, és az is biztos, hogy földi járművel és nem égivel. Az nem biztos, hogy szerdán idulunk, de szerintem igen.
Vettem egy akkora bőröndöt, hogy simán beleférek ülve, és lehet vele harcolni az utakon. Milyen jó is ez!
És az a pláne, hogy nem fért bele mindenem.
Ha minden úgy sikerül, ahogy kitaláltam, akkor csütörtökön sörözünk!
Az otthonlét rövid lesz, de élvezetteli, és utána nemsokára megint otthon, de akkor már hosszabb időre (szerintem. A dolgok jelenlegi állása szerint. Azt hiszem. Vagy mi a szösz.)

2 megjegyzés:

the hatter írta...

Úgy látszik, a szerda az indulásról szól majd. Én pl. akkor kapom meg a járógipszem (ha a traumatológusok istene is úgy akarja). Mindenesetre, ha itthon vagy, gondolj rám is sörözésileg.

Csók,
I.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

én a mi a szöszre szavazok. azt hiszem 2 hónapja szivatsz minket ezzel a hazajövetellel.