2007. szeptember 10.

Jo elvitte a gépemet két napra. Először azt hittem, hogy nem élem túl, de aztán rájöttem, hogy a fiókomban ott lapul jópárszor tíz oldal anyag, amit a leendő diplomámhoz fel kellene dolgoznom, úgyhogy nekiláttam. Rájöttem arra is, hogy körbe kell néznem könyv ügyben, merthogy Anglia dúskál a jóban, úgyhogy ... könyvesbolt.
Az ókori indiai matematikáról nem találtam ugyan könyvet, viszont találtam három másik nagyon durván jó könyvet, amitől dobtam két hátast a könyvesboltban és szó nélkül perkáltam le a negyven fontot. (olyan irgalmatlan hagyma illat jön be az ablakon, hogy mindjárt hányok. utálom a szomszédot!)
Szóval min. hatszáz oldalnyi elfoglaltságot találtam magamnak a következő pár hétre.
Új szobám is lesz, ha minden igaz, akkor holnap megyek megnézni.
Mi történt még?
Ja igen, szerelmes lettem már megint. És nem tudom, hogy kibe, úgyhogy a következő pár hetem, napom valószínűleg nyomozással fog eltelni. Wine Festival volt a hétvégén, és amikor pakoltak össze, akkor megakadt a szemünk. Egymáson. Őt nehéz lett volna nem észrevenni, mert egy két méterszer másfeles mélybordó paravánt cipelt a hátán. Hehehe. Így kell tenni, ha azt akarod, hogy felfigyeljenek rád a csajok.
Persze rohadtul fogom bánni, hogy nem leszek ott, amikor megjelentek az éppen aktuális szórakozóhelyen mondjuk hármasban egy-egy kétszer másfeles paravánnal, de majd megkérek valakit, hogy mindenképpen készítsen egy fotót, mert nincs szebb látvány, mint ez, a bárpult mellett. :D
Na jó, most én el, mert végig kell látogatnom az összes Website-ot, ami a hétvégi rendezvény prospektusában szerepel. :D
Csókolom!

3 megjegyzés:

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

figyi, milyen könyveket találtál? engem érdekelne?

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

na ja es meg egy kerdes. az a fiatal srac nincs mar meg?

FlyingWhale írta...

A fiatal srác hazament, de azért annyira nem bánkódom. Volt egy furcsa kérdése, ami miatt elgondolkoztam a szexuális kutúráján. :D Gondolkoztam is erősen, hogy indítok egy abszolut titkos blogot, amit nem olvas a papám, és leírhatom a sztorit bővebben. Hehehe.
A könyvek: Trungpa: The Sanity We Are Born With, Goleman&Dalai: Destructive Emotions and how we can overcome them (it is very interesting! Kelet-nyugati megközelítések), R.A. Ray: Secret of the Vajra World (ez az a piros könyv, amiből fordítottunk tantra órán)
Ennyi.