2007. szeptember 8.

Reggel

Ma arra ébredtem, hogy nagyon szeretem a korareggeleket. A levegő kicsit párás, de tiszta, teljesen más illata van, mint napkozben. Az utak csendesek, hallani a tenger hangját, emberek sétálnak a parton pulcsiban és rövidnadrágban, meg kutyával, meg training ruhában kocognak, meg a reggeli újsággal mennek hazafelé, hogy a kávé mellett elolvassák. És azt hiszem emlékeztet ez azokra a régi, nyári hajnalokra is, amikor nyaralni indultunk valahová , és korán kellett elindulni, mert akkor még nincs rohasztó meleg, és minden be van csomagolva táskákba, meg hátizsákokba, és vársz az autó mellett, hogy végre bekerüljön az egész a csomagtartóba és aztán elkezdődhessen a nagy kaland.
Meg vannak olyan emlékeim is reggelekről, amikor ősszel, november környékén megérkezik az első köd, és titokzatos a világ, mert nem tudod, hogy mi van három méterrel arrébb, tehát bármit rejthet a tér, a levegőt harapni lehet, fel vagy öltözve jó vastag pulcsiba és van valami egészen más, finom illata a körülötted gomolygó vízcseppeknek. Később pedig, amikor szintén köd van, de már fagy is, lehet csúszkálni a jégen a buszmegálló felé és kacagni nagyokat, meg játszani bújócskát falak nélkül.
Szeretem a reggeleket. Szerintem szépek.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

reggel a legszebb minden nap . mert akkor van ujabb esélyed arra , h. a teganapot rendbe hozd . minden virágzik . már ha pozitivan ébred az ember . de milyen ritkán van ez igy ...

multkor szeretkeztem reggel . még nem volt ilyenben részem , másmilyenebb igy a nap . olyan ez is , mint mikor felkelö napot látok .

aszem egyett értek . talán .

Névtelen írta...

én is épp a reggelről akartam írni, amikor olvastalak :D

a reggeli szeretkezés a legeslegjobb. nincs mese.

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

velem....

Névtelen írta...

mindenkinek ujságolom , h.milyen rossz nekem , miota nem laksz velem , lemon .

FlyingWhale írta...

Annyira imádlak titeket!
Két napra magárahagyom a gépemet, és mire visszajövök deep filozófia és homo szerelmi vallomások várnak.
Igazán gyönyörű veletek az élet!
Csak így tovább srácok, Amszterdamban úgy tudom legális a melegházasság. Hihihihihi.

Névtelen írta...

és azt kellene hallanod, amikor külön-külön elmondják nekem, milyen jó volt egymással lakniuk. csillog a szemük, meg ilyesmi.

FlyingWhale írta...

Hehehehe! Bezzeg akkor meg panaszkodtak, hogy horkolás, meg ilyesmi ...

Névtelen írta...

közös haj-simogatást kinehagyukmá' !!

mellesleg . két nappal ezzelöt is , most is abban a hiszemben vagyok , h. napokon belül itt vagy . és nem ?

FlyingWhale írta...

Ja, és nem. :D