2007. szeptember 13.

Szóval most, hogy itt állok a legújabb előléptetésem előtt, elgondolkozom. Ilyen karriert hét hónap alatt vazze ...
Üzletvezető leszek!
A jövőhéttől. Kíváncsi vagyok, hogy mennyit ér a bőröm. Hehehe.
Jah, és igen, még mindig itt vagyok. És történnek körülöttem a dolgok erősen. Üzletvezető megy, valahová máshova, én maradok, helyettes érkezik, betanítom, kb. 2 hónap, majd elmegy máshová üzletvezetőnek, aztán közben még kinevelek magamnak egy, esetleg két reliable person-t, aki majd dolgozik velem, mint üv-helyettes, illetve supervisor. Kemény, nem? Tényleg kíváncsi vagyok, hogy ez mennyit jelent nekem hetente, mert úgy tűnik, hogy ha ez így lesz, akkor majd max. karácsonykor (sem) mehetek szabira. Jó lesz.
Persze ha ügyes vagyok, és jól tanítok, akkor majd nem kell sokat dolgoznom. Mármint amikor bent vagyok. És valahol ez is egy cél. Kreálni egy csapatot, amely együtt, önmagában is képes működni, rutinokat kreálni, összeszoktatni, és tapasztalni.
Ha meg nem megy, akkor meg kirúgnak, vagy áttesznek egy másik étterembe, aztán akkor majd végre jól hazamehetek és pihenhetek.
Vagy egyébkéntis. De ez titok. Meg a jövő zenéje, meg ilyenek.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Képes vagy rá !!!Mindig is tudtam, hogy a véredben , van ,csak nehéznek tűnhet a profi vendéglátás és a buddddhhhizmus 1 cipőben!!!Kitartás megcsinálod!!!!