2007. szeptember 2.

Szakál-kör

A brit szakálkör gyűlést tartott a héten a városunkban. Ez már valamikor csütörtök környékén feltűnt, amikor egyre több ZZ Top arccal találkoztam az utcán. Először furcsa volt, de nem feltételeztem semmi különöset. Aztán találkoztam egy Dalí bajusszal meg egy ZZ Top arccal, amint együtt sétáltak egyik kocsmából a másikba, majd a mellettünk levő hotelből hirtelen több, különböző bajusz-szakál formáció özönlött ki az utcára, amitől kezdtem gyanút fogni. Ma este pedig (szerintem a záróparti volt) A Regency Restaurant (ami pont alattam lakik az összes kb. háromszáz férőhelyével együtt) teraszán ücsörgő emberekből megállapíthattam, hogy min. harminc féle bajúsz és szakál viselet lehetséges. Volt Dalí (egy másik), volt rövidebb Dalí, volt harcsa, volt ZZ Top, legalább 35 centis, volt igazi Habsburg Józsefes, volt körszakállas, volt kétágú villás-szakállas és még sorolhatnám.
Furcsa dolog, hogy az emberek milyen dolgok mentén képesek közösségeket alkotni.
És persze vicces is, nekem, akinek egyáltalán nincsen sem bajúsza, sem szakála. :D

Nincsenek megjegyzések: