2007. szeptember 7.

Szóval a mai este beszédtémái a következők voltak:
milyen elrendezésűek a a német házakban a lakások, amit Knut cigarettásdobozzal és öngyújtóval is szemléltetett, mert Pandóra ködösítésének köszönhetően kb. az első emeletre vivő lépcsőnél elvesztem, nemhogy a lakások elrendezésénél, és persze még ott volt a nyelvi akadály is. Hehehe.
Ezután a negyedik dimenzió létezéséről, a lélek halhatatlanságáról, illetve a halál utáni állapotról folytattunk magasröptű eszmecserét, melyben Knut kifejtette, hogy talán a halálunk után a negyedik dimenzióba megyünk, amiből azt szűrtem le, hogy akkor ezek szerint születésünk előtt kétdimenziósnak kellett lennünk. Majd elképzeltem, hogy mint pálcikaemberek éljük életünk, de aztán rávilágított korlátoltságomra, mert megjegyezte, hogy a fénykép is kétdimenziós, úgyhogy megnyugodtam kissé. Mert így akár lehet színes is.
Majd utolsó átfogó témaként megtárgyaltuk az egyik általa pár éve olvasott cikket, melyszerint az emberek átlagosan három pókot nyelnek le életükben. Persze alapul véve, hogy a 76 éves kort megéli. Ez persze még nem elég egy enyhe egy órás csevegéshez, úgyhogy hozzécsaptuk azt az információs halmazt, mely szerint egy ember átlagosan a 76 év alatt 3.96 tonnát képes szarni, és persze ezt igazolva gyorsan utána is számoltunk. Knut azt állította, hogy ő min. 1OO g-ot nyom egy nap, de van, amikor sokkal többet, és így tovább, és így tovább.
Szóval azt hiszem az estém nagyon értelmesen telt.
Thomasnál voltam, de olyan szinten agyon voltam ..., hogy nem éreztem energiát még a flörtölésre sem. Biztosan nem véletlen ez így! Viszont találkoztam a feleségével.
Ez is biztosan nemvéletlen.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

pandorás állapotban megkukulok . mé' ?

pedig tetszenének az ilyen fajta beszélgetések . rég volt szerencsém .

FlyingWhale írta...

Társaság kérdése szerintem, meg hangulat. Persze lehet, hogy az alkohol is segít kicsit visszanyomni a vércukrot. Egyébként tegnap SimCity-t játszottam egész nap, és rájöttem, hogy előző életünkben biztosan Sim-ek voltunk. Hehehehe.
Persze a szaros téma volt a legérdekesebb. Visítva nevettem.

Névtelen írta...

mit értez az alatt , h. sim-ek voltunk ? talán egy bit , vagy kettöböl tevödtünk össze ? esetleg más képernyöjén rohagászunk és egér klikkre csinálunk elöre meghatározott dolgokat ?

nem szeretnék erröl tudni , ha ezek közül valamelyik igaz lenne . szeretem a mátix "valoságát" .

erröl az jut eszembe : szerinted mi a valoság ? amit érzek ? amit tapintok ? szerekkel kitágittom az érzéseket . tágul igy a valoság ? az álmom érzem . az is valoság ?

hmmm....