2007. szeptember 17.

Bloody Monday

Ma dolgoztam sokat, aztán pedig lementem a partra. Megnéztem Jézust, amint egy láthatatlan szörfdeszkán állva tréningezi magát az utolsó nagy szökésre Brightonból, és evez a West Pier felé, aztán vissza; meg a szuicid turistákat, akik tudatlanul elővették az uzsonnájukat a sirályok szeme láttára. Persze az öldöklést már nem vártam meg, de azt még láttam, ahogyan ártatlanul mosolyogva nézik a köréjük gyülekező sirályokat, amik egyre többen és többen voltak ... és vártak, ... mereven bámulva a szendvicsre. Nem hallottak ezek még Hitchkokról (vagy hogy írják)! Láttam még egy ősz hajú rozmárt, aki a tengerparton váltott hajléktalan trendiről fürdőgatyeszra, majd berongyolt a vízbe úszni. Remélem majd a láthatatlan deszkás Jesus megmenti, amikor görcsberándulnak az izmai a hideg víztől!
Most pedig, hogy ráhangolódtam Tarantinora, jöhet a Death Proof.
Adiooooos!!

Nincsenek megjegyzések: