2007. július 17.

Az elmúlt három szabadnapom

1. nap: torokgyulladással ébredés, fejfájás, köhögési inger, de köhögés nem, mert ugye fáj a torkom, úgyhogy örülök, ha levegőt venni tudok. gyógyszervásárlás, némi étel vásárlás, utána haza, fekvés, alvás. Legalább 12 óra két-három órás szakaszokban, fél óra ébrenléttel megszakítva, amíg egy csésze teát és egy újabb filmet magamhoz vettem.
2. nap: fekvés, alvás, két óra vásárlás, utána ágyba visszazuhanás, köhögés, torokgyulladás nem, helyette viszont orrfolyás, némi fejfájás, 4 filmen elalvás.
3. nap: reggel fél 9-kor ébredés, boldogság, hogy már jobb, laundry-ba menés, gyógyszer vásárlás, hazamenés, habos tejeskávé ivás blueberry muffinnal, közben matiné gyerekfilm nézés, otthonmaradás, J-vel csacsogás, most pedig gyógyszer, fejfájás, orrfolyás, egy újabb film és újra alvás.
Hát ezért nem írok. Mert kivagyok. Nem kicsit. Holnap pedig dolgozás.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem nem kell fejfájás meg minden , h.elaludja k egy filmet . kb 4 alkalom mostanság végéig nézni egyet egyet ...

Névtelen írta...

amikor egyszer így matinézol, nézz meg egy rész thomas, the tank engine-t. hamár.

FlyingWhale írta...

Pont erre gondoltam én is. El is indítottam a százalékokat, de basszus, mostanában nincs netem. Helyesebben, van, de kb percenként tűnik el és jön vissza. Kicsit elegem van belőle.