2007. július 6.

Szlovák parti

Szóval ma este szlovák parti, és ha valakinek pár éve azt mondtam volna, hogy képes vagyok két korsó sörtől és 25 cl tequilától berúgni, biztosan körberöhögnek.
Szlovák parti: nagyon jó flash, szlovák rockos muzsika, aminek a szövegét egyáltalán nem értem, de azért ... Édesanyám, részeg vagyok, mint a csap ... :D
Szóval volt New York-New York, meg Dirty Dancing fő betétdal, meg fura-ismerős arcok, leginkább szlovákok, akik elmagyarázták nekem, hogy ez egy szlovák parti, tehát nem beszél senki csehül (nem mintha lenne közöm bármelyik nyelvhez is), meg mi volt még? Tényleg sikerült berúgnom kevés alkoholtól! Ez szinte hihetetlen!
A lengyel fiú gyorsan feladta. Úgy döntött, hogy inkább felszolgáló melót keres. Szegény, a nap végére egészen kipurcant. :D Mi még? Megyek, készítek egy kis garlic bread-et, hogy észhez térjek.
Szóval a Szovák-partira vele együtt érkeztem:

Legújabb legjobb barátom (newest best friend), akit simán lemarihuánáztak a biztonsági őrök, mire én felajánlottam nekik egy levelet, hátha boldogok lesznek tőle. :D Nem kértek. Ettől én lettem boldog. :D Kapott sört is az este, ezért a "Kedves alkoholista barátom" címet is kiérdemelte. :D Most itt csücsül az asztalon.
Szóval most R. megy, ellenőriz garlic bread, aztán zuhan ágy. Gyorsan, hatékonyan.
Spiccesen (részegen) blogot írni jó. Hehe.
És akkor most jöhet az a Frank Sinatra Best of, amit hetek óta nem bírok meghallgatni. Yeah! "What my love...", "Saying something stupid...", ... Oh Frank! És persze mindezt üvöltve, mármint amennyire lehet, és igazán sajnálom, hogy nem adhatom elő a magánszámomat az ablak-tükörnek (pedig világi díva tudok lenni néha), mert a szomszéd szobákban alszanak.
:,(
Na jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: