2007. július 9.

Sírós-pityogós (má' megint)

Ezt most belső kényszertől vezetve kell ide beillesztenem leginkább az első pont miatt. Nagyon tetszik. Pompás valláskritika pár sorban.
Neurotic Cookbook
A mai naphoz hozzátartozik még, hogy hazaérésem után hiába próbáltam elaludni hajnali 5-ig, nem sikerült, úgyhogy úgy döntöttem, hogy ami nem megy, nem kell erőltetni, és felkeltem. Rájöttem, hogy még nem is láttam a partot napfelkeltében. Utána persze olyan voltam, mint akit mosófával mostak két órán keresztül. Ezek után szabadnapos bevásárlás - mint szabadnapos rutin -, telefon keresés (nem mintha az utóbbi két napban hihetetlen árzuhanáson mentek volna keresztül a telefonok), aztán nagyzabálás, majd min. fél óra zokogás a The Notebook című legújabb kedvenc filmen, és persze utána "Mi értelme van egyáltalán az életemnek" című fejezet update-elése és átszerkesztése kifejezetten a mai napra. Asszem nem lenne szabad ilyen filmeket néznem. Teljesen kicsinálnak. Egy jó viszont volt benne. Utána könnyedén elaludtam ahelyett, hogy az errefelé nagyon ritka napsütést élveztem volna a parton. Kárpótlásként viszont megérkezett Bob kb. 55 dala a gépemre, egy Special Edition, amiben simán vannak fiatalkori ska számok, amit nem gondoltam volna Bob-ról. Egyébként elég lassú számok, úgyhogy most nem sok sunshine energiát kapok tőle. A másik pompás dolog, amit ma kitaláltam, hogy összekeverem a krémtúrót az epres joghurttal, mert az milyen jó. Ebből is látszik, hogy mennyire nem bírok magammal mit kezdeni. Grrrrrruh. És persze már megint nem hívtam fel senkit, nem találkoztam senkivel. Lassan felölthetem a remete jelzőt, és beköltözhetek a ház előtti alagútba.
Lehet, hogy pár napra ki kellene kapcsolnom a gépet. Persze az is lehet, hogy nagy unalmamban elmegyek és megveszem a Sims2-t az összes Expansion Pack-al és majd írok, hogy mi történt ma Elisabeth Goth-al, akivel tegnap kiirtattam az egész családot. Hehe. Tényleg, nem is értem, hogy miért nincs Börtönévek Expansion Pack. Biztosan jó móka lenne ilyen dark napokra.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Valami végtelen módon szomorú vagyok, hogy így elkanyarodnak az életszálaink egymás mellett a végtelen térben, s a távolság növekedésével az emlékek fakuló képeire csorgatom könnyeimet.

Tudod, a szerelem olyan, hogy bárhol vagy, bármit csinálsz, mindig ad.

Viszlát...

Névtelen írta...

ezt szebben nem lehetett volna leirni , névtelen ! tetszik !
föként azért tetszik , mert nincs tele E-vel . mint általában a magyar nyelvü mondatok .

Névtelen írta...

és hol van a barátkozás ? hol van a régen emlegetett embered ? maradnak a filmek és Bob ?

FlyingWhale írta...

A kedves névtelen az a Szigetes névtelen SMS-es? Vagy más talán? Játszunk megint névtelenes-titkolózósdit? A pasik biztosan nem tudják, de mi nők szeretjük a meglepetéseket. A kellemes-izgatósokat. ;o)

Névtelen írta...

te rali, nem akarlak cseszegetni, de az első kommentben kibaszott sok "e" betű van. tán még az átlagosnál is több.

the hatter írta...

R, ha a cset környékén járnál, szeretnék kérni tőled egy szívességet.
I.

FlyingWhale írta...

Dolgoz.