2007. július 31.

Mivel három napja süt a nap, ami nagy szó, tegnap elmentem kempingszéket venni a teraszra. Vettem is kettőt. Egyet nekem, egyet meg a lábamnak, hogy jól fel tudjam tenni. Azóta sütkérezek és bámulgatok. Nem is olyan nagy baj, hogy nincs internetem. :D
És már barnultam is. Két árnyalatot legalább. Egyet tegnap, egyet meg ma. Hehe. És vettem harminc faktoros krémet is az arcomra. Végre használhatom is. Meg a nyári ruháimat is. Juhééééé, jó idő! Végre!
Meg segítek Mattnek megfejteni az életét. Pályaválasztási és életvezetési tanácsadó lettem. Hhihihihihi. Ez vicces. Tényleg.
És nem is vagyok dög. Hehehe.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

igy lehetsz szép , kedves ! tényleg mostanában nem voltál dög senkivel ?

hmmm ?

biiiiztos ?

akkor jo . "csak egészség legyen , no meg térerö ! "

the hatter írta...

dehogynem. dög vagy. de legalább jól áll neked.

FlyingWhale írta...

Most polírozom a szemfogaimat. :D