2007. július 27.

Na jó, kicsit összeszedem, hogy mi van most, mert ahogy végigolvastam az utóbbi posztokat elég szép kusza.
A cselekmény két fonalon szalad. Az egyik a munkahelyen lévő szarkavarás, ami ma folytatódott, bár azt hiszem megtaláltam a megoldást és Thomashoz, a full engine-hez fogok fordulni, aki mint kiderült nagyon durva oroszlán fiú, és amikor ezt megtudtam, rögtön meg is világosodott minden, de minden. Na jó, csak az, hogy miért is volt olyan rettentő vonzó. Az oroszlánokkal az van, hogy eleinte nagyon-nagyon vonzanak, de aztán ahogy telik az idő, legtöbbször rá kell jönnöm, hogy bár az analógiájuk az igazságos király lenne, legtöbbször csak a király él, és inkább önkényes, önimádó, mint igazságos és bölcs. Amikor ezt a pontot elérem a felismerések során, akkor inkább undor foglalja el a tisztelet és imádat helyét, és lépek hátra legalább 82-t. Thomasszal ez még nem történt meg, úgyhogy akár még bízhatok benne, hogy ő a jó király és nem az ostoba. Persze az én lassú és well-organized bika létemnek kapcsolat szinten lehet, hogy nem, de munkatárs szinten még lehet, hogy igen. Majd meglátjuk. Őt most éppen áthelyezték egy másik étterembe, de reggel összefutottunk a bankban és csacsogtunk egy kicsit. Hát, ... ő sincs túl jó passzban. Lehet, hogy a csillagok England felett. :D
Szóval ez itt a lehetséges megoldás rész volt, ami kicsit megnyugtat. A munkahely rész az, hogy ma Nat felhívta a tulajdonosokat (lehet, hogy okosabb volt és nem Ed-et hívta, mint mi - vazze a fucking politika és taktikai játszmák, mennyire undorító ez!), és szerintem simán eléri, hogy kirúgják a legújabb managert is, és közben a hellyel nem történik semmi. Hihetetlen vazze. Nekem pedig kavarog a gyomrom. Mindegy, úgy döntöttem, hogy magán akciókba kezdek és elkezdem rendberakni azokat a dolgokat, amiket szerintem lehetne, addig is kimaradok ebből a szarságból. Persze a feszültség is topping, mindenki idegbeteg és ordibál egymással, én pedig csak leszarom. Mostmár. Tegnap is odajött a kis-chef és megkérdezte, hogy ... Figyelj, mi a fasz van? Erre csak annyit tudtam válaszolni, hogy: Nem tudom. Mi a fasz van? Dolgozunk, nem?
Meg kell keresnem a szótárban, hogy hogy van angolul, hogy szarkavarás! Két napja tervezem, de a kisszótárban nincs benne. Hehehe.
A másik vonal a magánélet, ami van is, nincs is. Kb. 12 SMS naponta, de nem találkozunk. A péntek estém szabad, de a Jóisten vicce talán, hogy ő meg pont dolgozik kb. éjfélig. A Jóisten néha teljesen elveszti a humorát az életemmel kapcsolatban. Az elmúlt hetekben pl. szerintem Knut humorát vette kölcsön, mert minden alkalommal kinyílik a bicska a zsebemben, amikor vicceskedik.
Tehát röviden ennyi.

Nincsenek megjegyzések: