2008. február 27.

amikor tegnap írtam a "tavasz" posztot nem tudtam ám, hogy a két hete elültetett fokhagymáim mekkorák. Gondoltam akkorák, mint a gyömbér. Ma reggel viszont egészen véletlenül kinéztem az ablakon és egy fokhagymaerdő fogadott. Meg is ijedtem kicsit. :D
A ma reggelt egyébként nem kávé-cigi-vel kezdtem, hanem KinderMaxiKing-kávé-cigivel, és a kávéhoz főztem karamellás tejet is, mert azzal a legfinomabb, és vettem costa rica-i darált kávét is, bár kávéfőzőm nincs, úgyhogy évek óta nescafén vagy törökös kávén élek. Egyébként meg még mindig nagyon álmos vagyok, és a Pannon marketinges költségcsökkentő telefonhívására ébredtem, amit nem tudom, hogy hogy lehetne lemondani.
Nem tudja valaki? Mert nem elég, hogy az ember rengeteg spammel, felugró ablakokban megjelenő hirdetésekkel, óriásplakátokkal, rádióreklámokkal tömeti a fejét naphosszat, de azt már rettentően unom, hogy még ezek is hívogatnak ahelyett, hogy örülnének, hogy van egy lusta előfizetőjük, akit nem érdekelnek a költségcsökkentő megoldások.

2 megjegyzés:

Anna írta...

Hogyan lehetne? Sehogy! Walden. Illetve, ha nagyon sok időd van, személyesen, néhány enyhe idegösszeomlás után talán! sikerül némi eredményt elérned, de nem egy alkalom után. Hónapokban, években kell kalkulálni.

FlyingWhale írta...

Felhívott ismét és akkor megkérdeztem.
Ő sem tudja. Viszont megállapítottam, hogy telefonmarketingesnek lenni rossz dolog.