2008. február 27.

Jajajajajaj

Az van, hogy rájöttem, hogy el kell kerülnöm egy kicsit az R-t, mert különben olyat teszek, amit nem bánok meg, de magyarázkodnom kell, azt pedig megbánom. Három napja teljesen meg vagyok zavarodva, de nem az R-től, hanem úgy általában és az, hogy találkozom az R-rel és olyan dolgokról beszélgetünk, ami nemhogy segít, hanem továbbtüzel, az nem jó.
Ráadásul tegnap (ma) voltunk Frenákon is, ami méginkább, és miután R hazaindult biciglivel, (bennem meg dolgozott az ösztönök hét lova, de szorosan tartottam a gyeplőt), összefutottam a Nelsonnal a villamosmegállóban, és ... na aztán az meg a másik jaj. Hirtelen azt éreztem, mint amikor valaki a tiltott gyümölcsök fája alá állította fel a sátrát, és a legközelebbi kajaosztáshoz 2 km-nyi üvegszilánkon kellene végig gyalogolnia. Bassza meg! Csak ezt tudom.

Nincsenek megjegyzések: