2008. február 26.

Fogyókúra

Ma megállapítottam, hogy elkezdtem vészesen kerekedni. Ez önmagában nem lenne olyan nagy baj, mert annyira nem látszik, viszont a ruháim méretével kezd összeegyeztethetlenné válni a dolog, úgyhogy úgy döntöttem, hogy ezen változtatunk.
Ez úgy nézett ki, hogy kb. 10 perdig bírtam a gyomorkogást, majd megettem az egyetlen darab sajtos kiflit, ami még itthon volt, vajjal vastagon megkenve, príma chedar sajttal bőségesen megpakolva (mert mint tudjuk ez mind alacsony kalóriaértékű)
Majd találtam még kb 30 dekányi házi készítésű mazsolás kalácsot, amit aztán szintén vajjal és a változatosság kedvéért némi mézzel fogyasztottam el, mondván, hogy ha már ott van ..., úgyhogy azt hiszem bátran megveregethetem a vállamat, hogy csak így tovább, és valószínűleg nem ártana spórolnom egy új tavaszi-nyári teljes kollekcióra.
Ez van. Megy nekem ez az önmegtartóztatás!

Nincsenek megjegyzések: