2008. február 21.

Ma a régi, eltűnt barátok napja van. Beszéltem telefonon egy fiúval, akivel kb 2 éve nem, és megjelent Agostino, az olasz jazz zenész is, akit láttam ugyan 1 hónappal ezelőtt, de nem igazán volt időnk beszélgetni.
Egyébként meg nagyon hatékony vagyok.
Meg is kérdezném Annát, hogy visszaigazolták-e a vasárnapi napsütés rendelését, mert az nagyon fontos. Hihi.
Egyébként meg haladok a kevesebbet cigizem cél felé, és már negyedik napja szívok csak 10 szál cigit naponta és egyre jobban viselem a nikotinhiány okozta feji vákuumot. Viszont a koncentrációm nem a legjobb, így elég sokat kell gondolkoznom pl. a neveken.
No de sebaj. Ez változni fog, amikor végre megszokom, hogy kevesebb nikotint viszek a szervezetembe.

5 megjegyzés:

the hatter írta...

Drága, hogy csinálod? Nekem még a jóga sem segít a leszokásban (igaz, minden másban igen). A vasárnapi heppeningre szívesen beneveznék, ha nincs akadálya.
Csók

FlyingWhale írta...

Nem is tudom. Asszem mazohista lettem és elkezdtem élvezni, hogy a nikotinhiánytól folyamatosan nyom a tartkóm meg a halántékom.
Egyébként én is furcsállom, mert eddig valahogy sosem ment, most meg igen. Lehet, hogy már elszívtam az életemre kiszabott cigaretta mennyiséget?

Anna írta...

A vasárnapi napsütés lezsírozva. A leszokáshoz nagy kalappal. Én sajnos visszasziktam. Harmadszor a rohadt életbe.

Névtelen írta...

máj ném is ralee . ralee iz jur beszt frend . áj szting szo mács ...

FlyingWhale írta...

Máj Ralee, áj dont nó vat a fak iz "szting szo mács".
Egyébként imádlak!
Anna: én még nem szoktam le, csak csökkentettem az adagot.