2008. február 26.

Tavasz

A kb másfél hónapja elültetett gyömbérem 3 centire kidugta már a fejét a földből. Ebből szerintem csak tegnap nőtt egy centit. Imádom! Viszont két hete történt egy olyan, hogy megfáztam és gyömbérteát kellett innom, meg fokhagymát, hogy meggyógyuljak, és kifejezetten rosszul esett belevágni a másik gyömbérbe, úgyhogy nagy bűntudatomban meg is ígértem neki, hogy őt is elültetem, illetve a hűtőben kicsirázott fokhagymákat is, úgyhogy most lakik az ablakomban egy gyömbér, és három fokhagyma palánta, mint szobanövény.
Na ezért nem eszem sok gyümölcsöt. Hihi. Mert valójában nagyon együttérző szívem van. Még akkor is, ha néha nem úgy adom elő.

1 megjegyzés:

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

én szeretem a gyömbért, mióta 1x meggyógyítottál vele. elsőben. vagy másodikban.