2008. február 20.

UPC

-Hol van a doboz?
-Ott lent.
-Van egy létrája?
-Nem, sajnos nekem nincs. A háznak van, de a közösképviselő nincs itthon.
-Értem. Megpróbálom arról az asztalról.
-Jó.
...
-Az a baj, hogy ennek az asztalnak hiányzik egy lába. És különbenis tériszonyom van.
-Ühüm. A UPC nem ad létrát?
-Nem. Csak azok kapnak, akik a tetőn dolgoznak.
-Ühüm.
...
-Melyik lakás?
-Egy per hat.
-Az, amin van egy TV is?
-Nem, nekem sohasem volt TV előfizetésem. Szerintem az a szomszédomé lesz.
-Aha. Igen, van rajta egy egy per öt felirat is. Akkor melyik a magáé?
-Hát, az egy per hatos.
-Olyan itt nincsen. Akkor csak ez lesz az.
-Hát az úgy történt, hogy kb 6 éve, amikor még az előttem itt lakó előtt lakott itt valaki, az megcsapolta a szomszéd kábelét, és ez akkor derült ki, amikor én internetet szerettem volna, ő pedig TV-t. Akkor én megrendeltem a netet, és kijöttek, beszerelték, és utána neki nem volt TV-je. Felhívta a UPC-t, reklamált, kijöttek, bekötötték a TV-jét és nekem nem volt netem. Akkor telefonáltam ... és ez így ment kb egy hónapig, merthát ugye az ügyfélszolgálat ..., meg nincs elég ember, a szerelő csak egy hét múlva ér ki, és ... nem szeretném újra ezt játszani, ha lehet. Viszont az tuti, hogy nekem soha nem volt TV előfizetésem, úgyhogy ha azon be van kötve a TV, akkor az logikusan nem az enyém, hanem a szomszédé.
-Ühüm. Akkor melyik az ön kábele?
-Hm.
-Hát ha lenne egy TV-je, akkor megnézhetnénk ...
-Ha lenne TV-m, akkor lehet, hogy lenne előfizetésem is, de nincs.
-Az a baj, hogy ... nem tudom. ... Mert ugye ha lenne egy TV-je, akkor sokkal könnyebb lenne.
-Sajnos TV-m.
-Jó, telefonálok.
...
-Helló ... nem, nincs TV-je. Ide jössz?
...
-Jó, akkor annak kell lennie amelyiken a TV van.
-Khm. Szóval az a helyzet, hogy kb 6 éve, amikor még az előttem itt lakó előtt lakott itt valaki, az megcsapolta a szomszéd kábelét, és ...

És ezt játszom minden szaros UPC bekötés alkalmával.
Asszem legközelebb mielőtt kijönnek, kölcsönkérek egy TV-t.

2 megjegyzés:

Anna írta...

Kisebb hajlításokkal, de szinte pontosan ugyanezt éltem át a UPC-vel kb 5-6 éve. Aztán kb 2-3 hónap és lett netem, és Tévét sem kellett vennem hozzá:)

Névtelen írta...

ez jooo !!!
:)