2008. február 26.

Testedzés

Szombaton fent voltam Á-nál, a szuperpecóban, ahol van egy olyan tuti-hiper-szájber kondigép, ami fülrecsiptethetős pulzuszsámlálóval is el van látva, hogy az csak na, és gondoltam az elindulás utolsó 30 másodpercét kihasználom arra, hogy kipróbáljam, bár ezt a majdem 1 nap alatt nem bírtam megtenni, mert egyébként nem szeretem az ilyen cuccokat. Valahogy az én fejemben a testedzés és ezek a különböző gépek nem annyira fértek meg, de azt kell mondanom, hogy hatékony. 30 másodperc alatt sikerült elérni, hogy hétfő reggelre (nyilván a szombat este és a vasárnap a másnaposság miatt és a kellemes csacsogás miatt nem konkretizálódott ez az érzés) olyan príma izomlázam lett a fenekemben, a combomban és a vádlimban, hogy nem volt mit tenni, rá kellett dolgozni.
Belejátszott ebbe az is, hogy mostanában a fittball-omat (vagy hogy hívják) használom szék helyett, mert fáj a derekam a széktől, meg azért is, mert azon nem unalmas ücsörögni, mert ha nagyon unatkozom, akkor elkezdek rugózni és az rettentően mulatságos.
Ennyi. Igazság szerint nem tudom, hogy mi értelme volt ennek a sefülesefarka posztnak, de jó volt leírni.

1 megjegyzés:

Anna írta...

Fitball. Karácsonyra kértem-kaptam. Kék, pedig rózsaszínt jobban szerettem volna, gyöngyházasat. ??? én sem tudom miért. és igen, vicces. Amint rajta vagyok flipp, egy burok épül körém, és gyerekkori nevetőgörcsök törnek fel. ja hogy a hátnak is jó... elvileg én is azért kaptam.