2008. március 28.

A38

Szétszakad a fejem, rögtön még1 cigarettára is sikerült rágyújtanom miközben a másik még égett, tehát a tegnap este elég jól sikerült. Leszámítva persze a damage-t, ami a konyhát érte. A kár: egy darab "porcelán" malac és egy mexikói védelmező istenség.
Ebből a második nagyon fáj, mert egy szívemnek nagyon kedves embertől kaptam, aki tényleg Mexikót választotta második hazájának. Brühühü. Most sírok.
Az estéről annyit, hogy utoljára a Stereo MCs koncerten ugráltam utoljára, de tegnap ismét sikerült. Verával teljesítettük a tervet, és egyébként csoda-esténk volt, és nagyon összhangban voltunk az Univerzummal. Hehe.
Úgy kezdődött, hogy sikerült lelökni a malacot a konyhapultról, amit a Vera a múltkor nagyon pontosan kicentizett, és szabadidejében arról álmodozott, hogy bárcsak ottlenne, amikor összetörik (hú, magyar nyelv!), és megtörtént. Aztán idnuláskor ráparáztam, hogy nincs nálam sem jegy, sem bármilyen igazolvány, ami miatt teli torokból kinevetett, és a villamosig eljátszottuk, hogy mi lesz, ha találkozunk az ellenőrrel, persze nagy szánk volt! Aztán a Boráros térnél felnéztem két könnyesre röhögés között és megláttam az ellenőrt. És akkor már annyira nem nevettünk és nem volt nagy szánk, hanem csak a menekülési utakat kerestük. Hihi. Aztán rájöttünk, hogy az A38-ra nem kell korábban menni csütörtök este, bármilyen jó koncer is lesz, mert biztosan lesz jegy. (Dehát ki gondolná, amikor a Cirkogejzírbe meg foglaltatni kell jegyet, ha az ember nem akar hoppon maradni, pedig minden szerdán ugyanaz a film megy egy fél éven keresztül.) Aztán végül bejutottunk és mi éreztük magunkat csak jól, mert mi bulizni is mentünk, nem csak koncertet bámulni. ... és ürültek a műanyag poharak. És pont mondtam a Verának, amikor megláttam az A-t, hogy "Őt lenne jó elhívni az E-be pultosnak, mert rettentően jófejnek tűnik!" És ez is megtörtént a vége előtt egy kicsit, de akkor már eléggé elhajoltunk.
És a legvégére még a Lajos is megérkezett, aki (nem győzöm hangsúlyozni) eltörte a házi védőistenségemet, aki védte az otthonomat.
Ennyi volt az A38-on.

1 megjegyzés:

Lemon Alvarez Sanchez Gonzalez Hernandez Ramírez írta...

Segítettem, hogy túllépj babonás hiteden, s végre a megvilágosodás felé vezető ösvényen a végső boldogság birodalmába juthass! :-D
(Ha nem volt vicces, csak szólj, majd töröm a fejem, hátha kitalálok valami jobbat.)