2008. március 29.

Jó reggelt hétvége!

Azt álmodtam 9 és fél 12 között, hogy kimentem Johannáékhoz Angliába. Volt neki egy egész sorozat színes filctolla, a legtöbb tűhegyű, de szépen sorba rendezve, és színes csoki-cukorgyurma formákról mutogatott képekeket. Aztán megjelent a Kornél is, aki kicsit megőszült, és tűzoltóként dolgozott Angliában, de aztán kiderült, hogy mégsem.
Hiányoznak.
Aztán kimásztam a konyhába és ránéztem a kézileg csavart kiskanalamra, amire az volt ráírva, hogy Giorinox, és az jutott az eszembe, hogy Giordini-Naxos, ami Szicíliában van és ha ott nem is, mert bazinagy hátizsákkal nem bírtam felmászni, de alatta a tengerparton aludtam, és mostam hajat a tengerben, és akkor jött egy nagy hullám és a tenger megbüntetett, mert felborultam és hirtelen nem tudtam, hogy merre van a fent és a lent, pedig csak térdig ért a víz, node nem ezt akartam, hanem azt, hogy miért nem lehet az csinálnom, hogy foglalok mára egy Palermo-Budapest repjegyet és aztán egy vonatjegyet és lemegyek a meleg Szicíliába, és aztán hazatelefonálok hétfőn, hogy "Bocs, ma nem tudok bemenni, de majd szerdán." És akkor az jó lenne nekem, mert most hirtelen tényleg ezt csinálnám legszívesebben.
Jó reggelt hétvége!

Nincsenek megjegyzések: