2008. március 15.

Emlék-projekt

Elkezdődött a fényképalbum-projekt. Ez annyit jelent, hogy kb úgy érzem magam, mint akire ráborult a polc. Kiderült, hogy sokkal több képem, levelem, emlékem van, mint gondoltam és ráadásul össze-vissza, merthát az ember kiveszi a jobbakat, aztán ide teszi, majd átrakja oda, aztán amoda, aztán visszarakja egy másik kupac kép tetejére, stb. Vettem ugyan egy fényképalbumot, amibe belefér max. 400 kép, és tisztában voltam azzal, hogy ebből kell majd még vennem kb. 3-at, de most azt gondolom, hogy 5-öt, arról nem is beszélve, hogy időrendbe rakni a dolgokat nem kis meló lesz.
Viszont jól mulatok. Találtam naplókezdeményt 92-ből pl a következő szövegekkel: "Tegnap a buszon végre beszéltem Csabival. 43-as a lába." (Mert ez a szerelem, ugye!) Hehe.
Nagyon jó sztorik vannak. Kiderült, hogy eltettem belépő jegyeket a Laguna nevű helyről, ami már nem is tudom, hogy hol volt. Majd telefonos segítséget kell kérnem asszem. Az egyébként egészen vicces, hogy a csokoládék lejárati dátumából mennyimindent lehet rekonstruálni. Találtam egy csomó rágópapírt is. Pl 1 db Donald rágósat (sajnos csak a külső borítást, a képregényt már nem), és egy csomó laprágó papírját. Először azon gondolkoztam, hogy kidobom, de aztán elgondolkoztam, hogy szerintem már nincs is laprágó. Pláne nem Juicy Fruit, meg fahéjas West. A Fresh nevű töltött rágóról nem is beszélve, úgyhogy ... Ja, és találtam 92-es Chocitos papírt is! 16 éves! Értitek ezt?
Jaj de szép dolog az élet!

Nincsenek megjegyzések: