2007. december 12.

Escape

Épp most (na jó, tegnap este) szabadultam a legújabb sorozat szorításából, úgyhogy kb. úgy érzem magam, mint aki KingKong karmai közül szabadult, de jó. KingKongnak selymes bundája is lehet, ha úgy akarod.
Tehát elfogytak már a középkategóriás filmek ezért a szupertrendi sorozatokhoz kellett menekülnöm szórakoztatásért, amik híresek a nagyon jó casting-ról, mert tele vannak szuperjóképű pasikkal és bombázó csajszikkal, meg pálmafákkal és a halálból visszahozott oldtimerekkel néha. Kivéve persze a Supernatural-t, mert ott leginkább a halál és a szürkeség az úr, dehát azért még ott is csinosak a kísértetlányok egytől-egyig. Nincs egyetlen steak-en felhízlalt pongyolás háziasszony-kísértet sem. Hogy miért? Nyilvánvaló, hogy a steak-en felhízlalt pongyolás háziasszonyok nyugodtan halnak meg. (Valószínűleg a steak az oka, és nem a pongyola.) Amit viszont ki akartam emelni, hogy: Fiúk, aki a szürke arcú, dohos lehelletű, csini bombázókra izgul, feltétlenül nézze meg a Supernatural-t! (Biztos vagyok benne, hogy az ismerőseim között van egy-két ilyen beteg elme. Hehe.)
Én pedig megmaradok a Heroes-nál, mert hála a gondos castingnak szerelmes is lettem három férfiszereplőbe, és szidom az írósztrájkot, mert rövid lett a második évad. Hehehe. És persze azt sem bánnám, hogyha végre kinyírná valaki a Sylert, mert nagyon idegesít, hogy a jóképű szuperhősök életéért kell minden részben aggódnom.
Mostanában így telnek a napjaim. Beragadtam a monitorom és a székem közé, antiszociális vagyok, nem kommunikálok csak e-mail-ben, vagy úgy sem, és sokszor még az SMS-ekre sem válaszolok. Hiába, ilyen ez a szerelem. Hehe.
Az érkezés utáni aktív egy hetet három hét passzív semmittevéssel jutalmaztam. Persze volt olyan négy nap, amit kint töltöttem a lakásból, miután rájöttem, hogy annyira nincs is hideg. Voltam pl. kirándulni, meg nagy-bevásárolni, meg volt nálam a "a", akit évezredek óta nem láttam, meg fodrászhoz is eljutottam, meg a Tesco-ba párszor, ahol érdekes megállapításokat tettem a vásárlói szokásokról. Megállapítottam többek közt azt is, hogy a Tesco gazdaságos nem mindig a legolcsóbb, ill. ha nem lenne annyira gagyi a csomagolás, akkor valószínűleg nem gondolná azt mindenki, hogy a Tesco gazdaságos mennyire gagyi, minthogy Angliában pl. a Tesco-s cuccok egyáltalán nem számítanak annyira gagyinak. Nem lehet persze azt mondani rájuk, hogy trendi, de első ránézésre nem biztos, hogy ilyen élesen meg lehet különböztetni a Tesco-s termékeket.
Ezenfelül meg kellett állapítanom, hogy valószínűleg a fodrászok és én két különböző nyelvet beszélünk, meg hogy a székelykáposzta nagyon finom dolog.
Aztán történt olyan is, hogy a volt munkahelyem felajánlott egy lehetőséget januártól, amit tök szívesen csinálnék, mert érdekel, meg azért is, mert tök jó tapasztalat lenne, meg azért is, mert úgy érezném, hogy segítek. Egy probléma van vele, hogy az örökös szülők-elleni dacot kellene leküzdenem, amin dolgozom.
Egyébként pedig a szociális életem az utóbbi két napban meredeken ível felfelé.
Holnap pedig tibeti ambient party-ra megyünk, ami biztosan nagyon érdekes lesz, úgyhogy gyertek ti is. ;)

7 megjegyzés:

tutuka írta...

dj lemmmmmmooooooonnnnnnn! ott leszek. hozz nekem székelykáposztát, meg sütit. csak ne égettet.

Névtelen írta...

kukit akart ám irni , csak mostanában szerényen billentyüzget , szegény .

tutuka írta...

jaja. kukira gondoltam. csak féltem, hogy a rali félreérti :D

Névtelen írta...

m.m.m. azaza mintmindigmindent .

Névtelen írta...

MOST NEM DJ LEMON LESZ, MERT RÉKA NEM ARRA A partyra megy, hanem egy másikra, de ott sem én leszek a zenegép.

Réka, a hosszu postjaid hátránya, hogy röviden nem tudunk mire reflektálni, de ha röviden akarnám összefoglalni a kommentemet, akkor azt írnám, hogy :
- jól van, jól, ez így helyes.

Névtelen írta...

ja.én is .

FlyingWhale írta...

Tutu kedves, attól tartok erről lecsúsztam. Se kuki, se jó-székely. :(