2007. december 14.

Nagyon kellemetlen fél 11-kor arra ébredni, hogy még mindig részeg vagy. Pláne, ha tudod, hogy rögtön ébredés után tíz perccel ezt fejfájás és gyomorégés követi majd. És mégrosszabb, hogy nincs itthon se kenyér, se tej. Ergó, le kellene menni vásárolni, de mivel nem vagyok a helyi alkoholista klubnak tagja, kissé kényelmetlennek érzem, hogy részegen essek be a legközelebbi boltocskába (nem mintha bárkinek is feltűnne). Ráadásul még izomlázam is van.
Hej de szép az élet! És ilyenkor örülök, hogy anno, amikor hazajöttem, nem dobtam ki a Tesco-s Paracetamolt (mert Angliában ilyen is van), úgyhogy legalább gyógyszertárba nem kell mennem.
Egyébként a tegnap estéről annyit, hogy volt a Fonóban tibeti "parti" dijeridoo-val, ami ősi tibeti hangszer (szerintem most tök érthető, hogy rosszmájú vagyok egy részeges este után), viszont nagyon élvezetes, meg kellemes baráti társalgás, aminek nagyon örültem, soktejes tea mellett, aztán oxigénmentes butta barlang, amit csak alkohol mellett lehet kibírni, nem pedig élvezni, aztán Vittulában befejezés, Lemon-masszázs és elájulás.
Megérte-nemértemeg mérleget nem vonok most, mert tényleg nagyon szarul vagyok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Annak azért örülök, hogy a maszázsra emlékszel...

FlyingWhale írta...

Arra még igen, de hogy utána mi volt?
Azt tudom, hogy a hátamon fekve ébredtem. Hihihi.