2007. december 17.

Kérdés: Mennyire intim ruhadarab a melltartó?

Látom már, hogy ki kell fejtenem a kérdést, ha válaszokat akarok kapni.
Azt tudom pl, hogy Angliában a melltartó felső egyharmadát egyáltalán nem ciki megmutatni 40-18-ig, de azt nem tudom, hogy jelen Magyarországon hogy működik. (Furi, nem? Pedig még csak azt sem mondhatnám, hogy évtizedekig voltam távol.)
Ez pedig azért merült fel bennem, mert a héten kétszer is volt, hogy úgy gondoltam, hogy ez lehet, hogy sok, de aztán jött a következő gondolat, hogy talán túl konzervatívan szemlélem a világot, és akkor ez all right, vagy lehet, hogy még kevés is.
Szóval? Mennyire intim ruhadarab a melltartó?

4 megjegyzés:

the hatter írta...

Hát, gondolom, reggel, amikor (ha és amennyiben otthon és egyedül) felveszed, épp annyira, mint egy kissé koszlott, viseltes glottgatya. Ellenben este, amikor (ha és amennyiben) leveted/leveteted vkivel: akkor igen nagyon.

FlyingWhale írta...

Köszönöm a mellébeszélést. Hihi.

Névtelen írta...

szerintem ne nagyon tedd ki, mert engem pl egy nagyon pici kilogo resze is izgalomba hoz.

FlyingWhale írta...

soknapos dilemmázás után rájöttem, hogy ott a probléma, hogy régóta nem olvasok már sem százszorszépet, sem bravot, :)