2007. december 15.

A mai napról

Most, hogy kiderült, hogy mindegy, hogy mikor érek oda az éjszakai rendezvényre, ahol hajnalban biztosan lesz Kylie Minogue karaoke-parti meleg közreműködéssel (ásunpiszonlaki), le is írom gyorsan, hogy mi volt ma.
R. isteni rakottkrumplit készített a maradék 5 kg pucolt-krumpli egy részéből (merthogy holnapra kell a maradék krumplis tészának), amit jól behabzsoltunk, én spec 2 tányérral is ettem 1 helyett (a L pedig jól utánfűszerezte egy kiskanálnyi őröltborssal), aztán volt punnyadás, meg olyan, mint régen, ami nagyon jól esett, mert már hiányzott, R meg jól felvette a Vérzokniját, aztán volt R-rel a Praktikerben Kínzó vásárlás, aminek a csomagolásáról lefelejtették a vesszőket, de mi tudjuk, hogy ez az igazi márkanév. Történt olyan is, hogy két taxi vállalatot hívtunk fel, hogy ugyan vigyen már minket haza a 2 méteres "deszkáim"-mal (ami egyébként polclap), de azt mondták, hogy nincs kocsijuk, úgyhogy R hősiesen hazahozta két kezével a villamoson (ezzel tényleg bebizonyította, hogy hős, mert amikor belefeküdt a pocsolyába, hogy ne legyen vizes a lábam, akkor még nem hittem el neki - pláne, hogy nem is pocsolya volt, hanem hó). Egyébként nagyon hálás vagyok neki, mert ezt egyedül nem tudtam volna megcsinálni, de azért annyira nem mutattam ki, inkább közben azzal ijesztgettem, hogy ha leteszi a sárba, akkor ráuszítom a Vérzokniját, ami biztosan darabokra tépi, úgyhogy nem merte. (És egyébként ezt csak azért írom le, hogy majd jól meg tudja mutatni ezt a posztot a leendő csajainak, hogy ő ilyet is tud és büszkén verhesse a mellkasát.)
A fejfájásom pedig hajnali 5-re el is múlt egy Tesco-s paracetamol és egy normális fájdalomcsillapító hatására.
Ja, és az is kiderült, hogy a nem-Heni lehet, hogy tényleg nem a nem-Heni volt.
Most pedig megyek, hogy bombajó csajnak öltözzek a meleg pasiknak, mert annak sok értelme van.
Na jó, írok még egy posztot, mert pár napja megint ez van.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

eddig azt hittem normális aza za R. . de most már tudom , h. nem az . szegény , h. szenvedhetette közben . bár ahogy ismerem , biztos mosolyogva tette mindezt . érted .

FlyingWhale írta...

értem én!
:D

Névtelen írta...

érted = Éretd . nem érted ?! :)

FlyingWhale írta...

Értem. Értem? Hm.
:)

boni írta...

nalunkaz ásópiszóláki volt de az videk..

FlyingWhale írta...

az ásonpiszonlaki elmaradt. helyette Neoton lett a vége. az is vicces volt.