2007. december 27.

Nem-karácsonyis röhögős

X elvtárs, aki később a kommunista párt (ez pusztán a kormeghatározást szolgáló utalás) egyik oszlopos tagjává emelkedett, a híres-neves Tiszai Erőműben töltötte dolgos tanulóéveit. (Mint tudjuk a szakmai gyakorlat egyik jelentőségteljes része volt az oktatási rendszernek csakúgy, mint ma, amikor a Tesco-s diákok a vásárlóknak segítenek bepakolni a szatyorba.)
Az egyik ilyen gyakorlati napon kezükbe nyomtak egy festékes vödröt és megbízták őket a ... kifestésével. A nap végére sikerült is befejezni a munkát, és jól összefestékezni a munkásruhát, úgyhogy szereztek egy csomó benzint és kimosták benne a munkásruhát, a maradékot pedig beleöntötték a csatornába. ... Az egyik melós nem sokkal utána beledobta az égő csikkjét a csatornába, aminek egy hatalmas durranás lett az eredménye, meg az, hogy az igazgató letolt gatyával rohant ki a WC-ből azt kiabálva, hogy "Szabotázs, szabotázs!"

Ez a történet azért került elő, mert 22.-én néztük a híradót (vagy valami hírműsort) és volt benne két tizenéves srác, akik bedobtak egy petárdát a csatornába, a következő pillanatban pedig felszakadt az út és használhatatlanná vált, merthogy a csatornában gáz is volt. Szerencsére nekik nem történt nagy bajuk, viszont én azonnal bevizualizáltam az arcukat a robbanás pillanatában és elkezdtem kacagni. Nyilván én is nagyon megdöbbennék, ha az ártatlannak szánt csínyemnek repkedő aszfalt darabok lennének az eredményei.

2 megjegyzés:

tutuka írta...

namármost. te tiszaújvárosi vagy? jujj, én nagyon sokat jártam oda, mikor még volt L., mert ott laknak a nagybátyjáék abban az amerikás klassz kertvárosban.

másodszor: a petárdás robbantó fiúka a boni unokaöccse. hehehehe. meg sem vagyok lepve.

FlyingWhale írta...

Hehehhehe!
Igen, a Ralival megbeszéltük, hogy elviszlek titeket tiszaújvárosi ottalvós partiba, mert megcsillant a hangja, amikor mondtam, hogy lesz ilyen, és nem bírtam nem meghívni. És mi volt a válasz? "Juj de jó, de tudod, hogy én ketten vagyok!" "Hm, terhes vagy?" "Neeeeeem, hát a Tutu!" "Jaaaaaaaaaaaa!"