2007. december 29.

Szív utca

Vannak napok, amikor a fejfájás azt jelzi, hogy tegnap igenis történt valami. Valami jelentős. Jelentős berúgás. Vagy csak lefekvés mielőtt kijózanodás.
Pedig tegnap mindenhonnan elkéstem legalább 2o percet, mert a nem-tevés valahogy megszüntette az idő... (ez egy agysejt-pusztulás okozta memóriakiesés helye. Pompás.)
... érzékemet.
Egyébként tegnap sírtam egy sort az Ivánnak, hogy bezzeg Angliában milyen jó volt, mert legalább lehetett normális ruhát ócsón, gondolkodás nélkül ..., itt meg nem tudok másfél óra alatt bevásárolni. Angliában persze sok más jó dolog volt, ideértve a nyomógombos zebrákat is, meg a tenger zaját, meg az örök zavart amikor leléptem az útról, amin sokszor jókat kuncogtam magamban, de azért sok rossz is, mint pl a príma magyar kaják hiánya, na de ezt itt most hagyjuk is inkább.
Szóval tegnap volt gyönyörű-lakás avatás, jófajta házipálinka ivás, abból is sok, kacagás, részegen Activity-zés, amiben a szőke-(Héder)-barnával(Barnával) voltam párban, és megnyugtattam, hogy az sem baj, ha utolsók vagyunk, sőt, mert az utolsók kapnak vígasz-pálinkát, ami meg is történt párszor a körök során, hogy mégkreatívabbak legyünk, de aztán valahogy a szőke-barna (aki mostmár mondhatom, hogy "rendszerint" bizonyos alkoholmennyiség után alakul át szőke-barnává az andrásból) kihasználva a maximális figyelmet és koncentrálóképességet a második helyre tologatta előre a bábunkat, ami a piros volt, és biztosan az első helyre is becsempészte volna, ha lett volna még pár kör. Utána már csak elmutogatósat játszottunk, aminek a felénél önvédelemből megkaparintottam a fényképezőgépet, gondolván, hogy sokkal jobb, ha én fényképezek elfolyt arcokat, mintha ők fényképezik az én elfolyt arcomat. Hehe. Bár nyilván a negyedik pálinka után még nem volt elfolyva, mert amikor a Szabi kérdezte, hogy iszom e még, akkor azt mondtam neki, hogy ha már lefolyt az arcom az arccsontomról, akkor nem, mire ő válaszul csak töltött, és utána is rendületlenül még sokszor.
Most pedig megyek dolgozni. Min. fél órát fogok késni. Már most látom.
Ja, és az évből van még egy Jeff Porkáró emlékzenekar, egy szilveszter délutáni forraltborozás, aztán meg egy lovin "Mozgasd azt a retkes seggedet!" kiabálás Ódri Hepbörn kalapban. Utána pedig Boldog Új Évet! Milyen jó is ez!

Nincsenek megjegyzések: